ورزشی

حذف مکاتبات بین المللی از فدراسیون  دوچرخه سواری به حراست کشیده شد

جلسه سالانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد و مهمترین مسئله حذف مکاتبات بین المللی فدراسیون ایران با اتحادیه جهانی بود.

به گزارش اخبار ورزشی ، مجمع سالانه فدراسیون دوچرخه سواری به ریاست عبدالحمید احمدی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک است.

خزانه دار فدرال گزارش مالی سال 1999 را اعلام کرد: وزارت ورزش حدود 5 میلیارد و 100 میلیون تومان ، یک کمیته ملی المپیک یک میلیارد و بازی های پارالمپیک حدود 300 میلیون تومان پرداخت کرد. درآمد انحصاری فدراسیون 200 میلیون تومان است.

احمدی ، رئیس مجمع ، از درآمد کم فدرال شکایت کرد و از خزانه دار سوال کرد که میزان تعهد فدرال چقدر است ، که خزانه دار اظهار داشت 1.2 میلیارد است.

امید سراجی ، نماینده ارشد تهران ، گزارش خزانه دار را مورد اختلاف قرار داد و گفت: سال گذشته ، ما یک قهرمانی کشور نداشتیم و چگونه برای این مسابقه هزینه شد؟

بازرس فدرال همچنین در گزارش خود گفت: هیچ تخلف مالی خاصی در گزارش وجود نداشت. چندین هیئت نظارت وجود دارد که باید تعیین شوند. یک مسیر نیمه تمام باید تنظیم شود زیرا هزینه تکمیل آن بیش از هزینه ساخت اولیه خواهد بود. اعضای هیئت مدیره منتخب خارجی حضور فیزیکی در جلسه ندارند ، بنابراین اعضای با حضور فیزیکی باید انتخاب شوند.

وی ادامه داد: زمانی که آقای خالقی رهبری روابط بین الملل را بر عهده داشت ، تعدادی از مکاتبات بین المللی که من با نیروهای امنیتی در میان گذاشتم ، حذف شد. این احتمال وجود دارد که برای دوره بعدی اتفاق بیفتد و فدراسیون باید فکر کند.

اعضای شورا اختیار پیگیری ساختمانهای تکمیل شده را به خود اختصاص می دهند. همچنین ، اتومبیل های قدیمی فدرال باید جدید باشند.

اعضای هیئت مدیره با اعطای هیئت مدیره برای افزایش تعرفه های آموزش و حق عضویت مخالفت کردند. باز هم فدراسیون می خواهد تعرفه ها 20 درصد و حق عضویت افزایش یابد که هنوز تصویب نشده است.

توافق شد كه به هیئت مدیره برای تعیین پاداش به رزمندگان و جانبازان تفویض شود.

احمدی رئیس شورا نیز اظهار داشت: هیئت مدیره یکی از ارکان اصلی و مهم فدراسیون است که باید فعال و در جریان امور فدراسیون باشد و وظایف خود را انجام دهد ، بنابراین برگزاری جلسات سالی دو بار قابل قبول نیست

وی ادامه داد: دوچرخه سواری بسیار پرطرفدار است و در زمینه مسابقات قهرمانی و شلوغی توانایی خوبی داریم. سوابق قهرمانی نشان نمی دهد که ما استعداد خالصی داریم و در صورت پرورش آنها می توانیم در زمینه قهرمانی حرفه های زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در گزارش فدرال در سال 1999 ، هیچ صحبتی از فعالیت های عمومی نشده بود و این یک نکته منفی برای این فدراسیون بود. در عوض ، ما بازی های آسیایی را سال آینده برگزار می کنیم و فدراسیون باید در اسرع وقت کار خود را آغاز کند تا دوچرخه سواری دوباره بدرخشد. امیدوارم فدراسیون با عبور از حاشیه به برنامه استراتژیک خود برسد. فدراسیون می تواند به سرعت مشکل را حل کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا