ورزشی

حرف از قهرمانی در لیگ تکراری است/ امیدوارم قضاوت خوب داوران باعث شود سر قولم بمانم!

عتفه رضایی در گفت وگو با اخبار ورزشی

حرف از جامهرین در لیگ رکربرای است/ امیدوارم قضاوت از قضات خوب باشد مصر شود سر قولم بمانم!

سرمربی تیم فوتسال بانوان گفت: امیدوارم داوران خوب قضاوت کنند، مصر شود سر قولم بمانم.

اولین دوره مسابقات فوتسال سوپرلیگ بانوان آغاز شد و 8 تیم به مصاف یکدیگر رفتند.

عطیفه رضایی سرمربی تیم خانم رفسنجان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی در خصوص سطح کیفی این مسابقات گفت: اولین دوره ای است که مسئولان می خواهند سوپرلیگ برگزار کنند و همچنین در کنار لیگ برتر نیز قرار است برگزار شود اما نمی دانم هدف از برگزاری دو لیگ مختلف در قسمت بانوان چیست. هزار و یک مشکل در قسمت اسپانسرینگ. جالب است که در بخش آقایان چنین اتفاقی نمی افتد. در مجموع 8 تیم در سوپرلیگ حضور دارند و هر تیم باید در طول لیگ سه بازی انجام دهد.

او اضافه کرد: علاوه بر رفت و برگشت، مسابقه در بازی سوم نیز برگزار شود. ببینید اسپانسرها همیشه به دلایل مختلف برای سرمایه گذاری روی ورزش بانوان می آیند. به همین دلیل ما همیشه از این اسپانسرها قدردانی می کنیم، اما با این روند ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

رضیعی اشتر: شرایط اقتصادی جامعه خوب نیست. با این برنامه باید 21 بازی انجام دهیم و پذیرش این مشکل برای اسپانسر سخت خواهد بود. سازمان لیگ و تصمیم گیران باید به فکر باشگاه ها هم باشند. درست است ما سال ها گفتیم کیفیت باید بهبود یابد ولی نه به این روست. منظور من این است که تیمی که مثلا 22 گل می خورد در لیگ برتر نیست، نه اینکه بخواهیم دو لیگ مختلف تشکیل دهیم. در هر روست ما تعبیر فیدرة شدیم و باید به بازی دیمم.

سرمربی خانم رفسنجان گفت: امسال تیم خیلی تغییر کرده است. تغییر نسلی انجام دادیم که امیدواریم با این تیم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. فصل گذشته جزو هشت تیم برتر بودیم. اینکه بگوییم این یک گل قهرمانی است، یک کلمه تکراری است زیرا اکثر تیم ها همین را می گویند، اما ما قطعا بهترین نتیجه را جستجو خواهیم کرد.

رضایی در کیزی کیزین ایزان در قرارداد بازیکنان سوپرلیگ نیز گفت: خوشبختانه قرارداد این تیم نسبت به فصول قبل بهتر شده است.

وی در بیاین در کاوریتها کاوریها گفت: امسال در مورد قضاوت صحبت نکردم. امیدوارم که شاهد قضاوت اعمال نیکم باشیم تا بتوانم از شما بشنوم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا