ورزشی

حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند/پرسپولیس به یک استقلال دیگر خورد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با حضور 40 تیم در 10 گروه شرق و غرب آسیا آغاز شد و در آخرین شب مرحله گروهی در منطقه غرب چهره تیم های صعود کننده شناخته شد .

مرحله مسابقات در شرایطی به پایان می رسد که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ، برای اولین بار قوانین جدیدی برای کوهنوردان در نظر گرفته می شود ، به این ترتیب تیم اول گروه به مرحله حذفی و بین دو تیم برتر از گروه های مختلف ، سه تیم به مرحله صعود می کنند. آنها سپس

فولاد خوزستان ، تراکتور تبریز ، استقلال و پرسپولیس تهران چهار نماینده ایران در این مسابقات هستند که مسابقات خود را به میزبانی امارات (تراکتور) ، عربستان (استقلال – جده و فولاد – ریاض) و هند (پرسپولیس) برگزار کردند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها نماینده ایران بود که از مرحله گروهی حذف شد

در این بین تیم فولاد علیرغم اینکه عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد ، نتوانست امتیازات لازم را جمع کند و با قرار گرفتن در رده های بالاتر ، به مرحله بعد صعود نکرد تا دانشجو جواد نکونام توانست زودتر از دوره این مسابقات خداحافظی کند .

پرسپولیس که در گروه پنجم بود و مسابقه خود را در گوا هند برگزار کرد ، اولین تیم ایرانی بود که به عنوان رهبر به مرحله بعد صعود کرد و صعود آن به نتایج سایر تیم ها بستگی نداشت و با حذف اعتبار.

تیم فوتبال پرسپولیس با 15 امتیاز بهترین عملکرد را در بین نمایندگان ایران داشت

استقلال جمعه شب با برتری یک بر صفر مقابل الشورته عراق در دور بعد جایگاه خود را کسب کرد و با الدحیل قطر و الاهلی عربستان به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

فرهاد مجیدی دانش آموز باید در دور بعدی به مصاف الهلال عربستان برود که در مراحل اولیه نیز در گروه سختی قرار داشت و مسابقات سنگینی را برگزار کرد.

تیم فوتبال استقلال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان مغلوب الهلال عربستان شد

با مشخص شدن نتیجه نهایی مسابقه مرحله گروهی ، حریف نماینده ایران در مرحله بعد طبق جدول زیر مشخص می شود:

* پرسپولیس ایران – استقلال تاجیکستان
* استقلال ایران – الهلال از عربستان سعودی
* ایران تراکتور – النصر عربستان سعودی
* الوحده امارات – شارجه امارات

تیم فوتبال تراکتورسازی بدون شکست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

دکمه بازگشت به بالا