اقتصادی

حزب اردنی خواستار توضیح دولت درباره مشارکت در رزمایش مشترک با اسرائیل شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی، حزب «جبهه اقدام اسلامی اردن» پس از انتشار خبر مشارکت مخفیانه اردن در رزمایش مشترک با رژیم صهیونیستی موسوم به «پرچم آبی» از دولت اردن، خواستار دولت این کشور شد.

این حزب از دولت خواست این واقعیت را که اردن در این رزمایش شرکت کرده و اینکه آیا این مانور نظامی شامل انجام تمرینات در خاک اردن نیز می شود، روشن کند. توضیح می دهد.

به گزارش رای الیوم، این حزب در بیانیه ای اعلام کرد: اگر ثابت شود که اردن در این رزمایش شرکت کرده است، نقض آشکار مواضع مردم اردن در برابر همه اشکال عادی سازی روابط با ارتش است. رژیم اشغالگر و بی احترامی به آن.» فلسطین در برابر اشغالگران.

این حزب افزود که شرکت اردن در این رزمایش به معنای حمایت از نیروهای اشغالگر در ارتکاب جنایات علیه مردم اردن و اماکن مقدسی است که اردن مسئول آن است.

رزمایش هوایی «پرچم آبی» رژیم صهیونیستی اخیرا با حضور چند کشور از جمله آمریکا، ایتالیا، انگلیس، آلمان، هند، یونان و فرانسه برگزار شد.

روز جمعه، روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داد، عکاس نظامی آلمانی، فالک بروالد، در صفحه اینستاگرام خود دو عکس از یک جنگنده F-16 نیروی هوایی اردن در حال شرکت در باند فرودگاه پایگاه هوایی اسرائیل منتشر کرد که نشان دهنده مشارکت اردن در تمرینات است.

سپس عکاس آلمانی این دو تصویر را از صفحه خود حذف کرد، اما تصاویری که نشان دهنده حضور مخفیانه اردن در این تمرین بود، به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد.

انتهای حرف / م



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا