ورزشی

حساب باشگاه را باز کردیم

به گزارش شفاف و به نقل از باشگاه پرسپولیس ، مجید صدری با اشاره به وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت: ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم اما این مشکلات باعث عقب نشینی پرسپولیس نمی شود. ما هرگز از خواسته ها و اهداف خود دست نمی کشیم. حل همه مشکلات در یک زمان کوتاه کار سختی است و ما به صبر نیاز داریم تا باشگاه را در بهترین حالت ممکن نگه داریم.
وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که امروز انجام شده بحث در مورد مرحله اول اخذ مجوز حرفه ای است. ما تمام اسناد لازم را در این زمینه تهیه و بارگذاری کرده ایم و اکنون منتظر اولین پاسخ هستیم. در همین راستا باید از سهیل مهدی ، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و مسئول بحث مجوز حرفه ای باشگاه ایران و همچنین آقای دکتر تشکر و قدردانی کنم. علی نژاد ، معاون وزیر ورزش و جوانان که با ما است. اخذ مجوز حرفه ای بدون شک هدف مهمی است که ما با دقت دنبال می کنیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بزرگترین مانع ما بدهی به گابریل کالدرون و دستیارانش است. بدهی به کالدرون را می توان بهتر مدیریت کرد اما ما آن را به ارث برده ایم و باید در این شرایط سخت اقتصادی آن را پرداخت کنیم.
صدری با اشاره به شایعات حضور علیرضا امامی فر به عنوان نایب رئیس اجرایی باشگاه تصریح کرد: من در طول این سالها سعی کرده ام رابطه صمیمانه و خوبی با پیشکسوتان پرسپولیس برقرار کنم. آنها چشم و نور باشگاه هستند و مطمئناً نقش بزرگی در خوردن افتخار دارند. به همین دلیل ، ملاقات و تماس با جانبازان شما در برنامه هفتگی من قرار دارد و من رابطه خوبی با آقای امامی فر دارم ، اما این بر اساس همکاری نیست.
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس سپس در مورد افتتاح حساب باشگاه گفت: ما با تلاش زیاد موفق به افتتاح حساب باشگاه شدیم. من می خواهم از دکتر تشکر کنم سجادی ، وزیر ورزش ، وزیر اقتصاد و همچنین مدیر ارشد سازمان مالیاتی کشور ، که به ما در ایجاد این امر کمک کرد و حساب باشگاه را پس از مدت ها قابل استفاده کرد. هواداران باید بدانند که بدهی های مالیاتی از سال 2001 به عهده باشگاه بوده است و اکنون ما با ارقام بسیار سنگین و باورنکردنی روبرو هستیم. برای حل این تعارض ، به زمان نیاز داریم تا این مسئله را مدیریت کنیم.
صدری در مورد حمایت مشترک با باشگاه استقلال توضیح داد: این اتفاق نمی افتد. تأکید می کنم که ما در کنار تیم های رقیب کارگزار نداریم و نخواهیم داشت و از ابتدا چنین مشکلی وجود نداشت ، به خصوص که این خواسته هواداران پرسپولیس است. ما سعی می کنیم باشگاه را مطابق خواسته ها و نظرات هواداران اداره کنیم.
وی افزود: آموزش نیروها تا بازی با الهلال ادامه خواهد داشت و برنامه ریزی شده است تا نیروهای نظامی با بهترین امکانات و پشتیبانی به عربستان سفر کنند. امیدواریم کادرفنی و بازیکنان بتوانند طبق معمول نتایج خوب و شیرینی را به هواداران بدهند.

دکمه بازگشت به بالا