ورزشی

حسن یزدانی به المپیک می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کاوه در واکنش به این سوال که آیا حسن یزدانی به المپیک پاریس می‌رسد؟ اظهار داشت: با حسن یزدانی در این چند روز در تماس بودم، کار‌های خود را طبق روال و برنامه با پزشکان انجام می‌دهد، فیزیوتراپی را انجام می‌دهد. امیدوار هستیم یک حسن خوب و آماده را در المپیک ببینیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای یزدانی انتخابی حضور در تیم ملی در نظر گرفته خواهد شد، گفت: اولویت ما رسیدن حسن یزدانی به عنوان یک سرمایه ملی فرم خوب خود است و هر آنچه به صلاح کشتی باشد، در نظر گرفته خواهد شد.

چندی پیش بود که حسن یزدانی کتف خود را عمل کرد. این اتفاق بدون هیچ پیش زمینه قبلی رخ داد و در نهایت پزشکان از موفقیت آمیز بودن این جراحی و بازگشت حسن یزدانی به تشک در یک پروسه ۵، ۶ ماهه خبر دادند.

حتی مربی حسن یزدانی هم اعلام کرد این جراحی در بهترین موقعیت رخ داده و او با خیالی راحت می‌تواند به المپیک ۲۰۲۴ پاریس برسد.

پیش‌تر علیرضا دبیر که خودش قربانی مصدومیت از ناحیه کتف شده بود و این مصدومیت به کارش در دنیای قهرمانی پایان داد، گفته بود: در ایران تا به حال هیچ کشتی‌گیری بعد از عمل کتف نتوانسته بازگشت موفقیت آمیزی به دنیای قهرمانی داشته باشد! این صحبت‌های دبیر حواشی و جنجال زیادی در جامعه کشتی به پا کرد.

دکمه بازگشت به بالا