ورزشی

حضور باقری در تیم ملی بهترین تصمیم بود/ همه چیز دست خودمان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، تیم ملی ایران در هشت روز آینده بازی خود را بعنوان پسوند مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین برگزار می کند.

مهدی مهدویکیا ، چهره ملی و بین المللی فوتبال ایران ، اما در مصاحبه با وب سایت فدرال ، در مورد وضعیت تیم ملی صحبت کرد.

مهدی مهدویکیا سخنان خود را با ابراز امیدواری برای موفقیت تیم ملی آغاز کرد و گفت: تیم ملی در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و برای صعود به مرحله بعدی باید فوراً در بازی بعدی موفق شود. همه ما امیدواریم که تیم هر چهار بازی را با موفقیت به پایان برساند. این امر با پشتیبانی کامل مردم ، رسانه ها و مدیران امکان پذیر است.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: متأسفانه در مسابقه قبلی در دو مسابقه مقابل بحرین و عراق شکست خوردیم. این نشانه ضعف تیم ملی ایران نیست و فکر می کنم شرایط روحی تیم با استانداردهای لازم مطابقت ندارد. من نمی خواهم به گذشته برگردم و همه ما می دانیم چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی افتاده است. هیچ چیز تمام نشده و همه چیز در دست ماست و ما در همه کارها از حریفان خود بهتر هستیم.

مهدویکیا با اشاره به شرایط فنی تیم ملی ایران افزود: در حال حاضر لیست تیم های ملی مورد نظر ما به بازیکنانی می رسد که انگیزه آنها با قدرت و حرفه ای باشد. برخی از آنها بهترین عملکرد را در فوتبال اروپا دارند و آینده فوتبالی درخشانی در انتظار آنها است. کسانی که در لیگ ایران بازی می کنند فوتبالیست هایی با رغبت و تأثیرگذار هستند. کادر فنی تلاش زیادی کرده تا برنامه ریزی درستی برای تیم ملی داشته باشد.

مهدویکیا ادامه داد: مهمترین چیز این است که ما ایرانی هستیم. فوتبال فراز و نشیب هایی دارد و همیشه از دست نمی دهید. در دوره ما کاملاً شرایط دیگری داشتیم و توانستیم با وحدت و همدلی کامل سوار شویم و سرانجام به جام جهانی رفتیم. الان هم در اراده و قدرت تیم ملی و بچه ها شک ندارم. ما بلندتر از عراق و بحرین هستیم و به همین دلیل صعود دور نیست.

مهدویکیا در پاسخ به این س thatال که “با توجه به شرایط برنامه ، بهتر است تیم ملی در هر چهار مسابقه پیروز شود.” آیا این مشکلی برای تیم نخواهد بود؟ “وی گفت:” من فکر می کنم همه چیز به ما بستگی دارد تیم ملی و بچه ها باید با یک ذهنیت برنده وارد زمین شوند. “با همه مشکلاتی که در فوتبال ملی می بینیم ، با همه اتفاقات بد و بحران ها ، همه باید از ما حمایت کنند تا از این سطح عبور کنیم. اکنون زمان آن نیست برای انتقاد ، حاشیه سازی و جنجال. ما باید به جام جهانی برویم و این علاقه همه است. کادر فنی ، بازیکنانی که هدف اصلی آنها بازی در جام جهانی ، رسانه ها ، باشگاه ها و طرفداران فوتبال است. همه ما از موفقیت تیم ملی در حالی که از بهتر شدن فوتبال ما خوشحال است.

حضور کریم باقری در کنار تیم ملی در شرایط فعلی نیز اتفاق بزرگی بود که هم تیمی های سابق وی درباره آن صحبت کردند و گفتند: می توانم بگویم بهترین اتفاق بود. از نظر فوتبالی ، کریم باقری قطعاً حمایت بزرگی از تیم ملی خواهد بود و نیازی نیست که توسط ما تعیین شود. نام ، تجربه و سابقه پاک کریم بسیار سنگین است و من واقعاً امیدوارم که بتواند در این شرایط سخت به تیم ملی کمک کند. او در این سالها بهترین عملکرد خود را در پرسپولیس نشان داده و فضای همدلی و دوستی را در پرسپولیس ایجاد کرده است. او قطعاً نقش اساسی در موفقیت تیم ما داشت. از شنیدن این خبر بسیار خوشحالم. با حضور آقای باقری ، ما از مشکلات روحی تیم بسیار راحت شدیم.

مهدویکیا همچنین تأکید کرد: من می گویم تیم ما از حریف برتر است اما به هیچ وجه نباید حریفان را دست کم گرفت و باید به آنها احترام گذاشت. فوتبال ما پر از استعداد است و ما باید روی پایه مثبت تری برای تحول مثبت کار کنیم. در فوتبال پایه ، با مدیریت جدید فدرال ، اگر تغییر مثبتی رخ دهد و شاهد حرکت در مسیر حرفه ای باشیم ، قطعاً در سال های آینده پیشرفت چشمگیری خواهیم داشت. ما نمی توانیم تلاش کنیم و بگوییم که ما از حریفان خود بهتر هستیم. اگر ما کار نکنیم و فوتبال پایه را نادیده بگیریم ، طبق سایر برنامه های ملی ، در سال های آینده همان امتیازات مثبت را نخواهیم گرفت.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: باز هم می گویم اکنون زمان حمایت است. هرکسی که نظر دارد باید نگاه مثبتی به تیم ملی داشته باشد. انشاالله با دعای مردم و انرژی مثبت آنها مثل همیشه از طریق این بازی موفق خواهیم شد. بازی در بحرین قطعاً سخت است. اما با همه این شرایط ، فکر می کنم ما با درایت آقای قیام خواهیم کرد. اسکوچیچ و هم تیمی هایش و تیم ملی به خوبی بازی خواهند کرد. از آنجا که آینده فوتبال بسیاری از بازیکنان نیز با موفقیت در این بازی همراه است.

دکمه بازگشت به بالا