ورزشی

حضور تماشاگران با کارت واکسیانسیون در بازی بعدی تیم ملی ایران

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که بازی با سوریه بدون حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود اما برنامه ریزی می شود تا هواداران آینده با کارت واکسیناسیون وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش اخبار ورزشی ، شهاب الدین عزیز خادم ، رئیس فدراسیون فوتبال از اعلام میزبانی تیم ملی مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: این اتفاق خوب با دعای مردم رخ داد و انشاءالله میزبان اولین بازی با سوریه که می تواند راهی برای راه اندازی جام جهانی باشد. متأسفانه در این چند سال ، حقوق واقعی ایران اعطا نشده است ، و با برنامه ریزی مناسب و تیمی کارآمد و تلاشهای رسمی و غیررسمی و نوعی رفتار همکاری ، این اتفاق خوب رخ داد. من باید از فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما تشکر کنم.

وی ادامه داد: این سازمان همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال دارد. من می خواهم از دکتر تشکر کنم علی عسگری اولین جلسه کارگروه جام جهانی به نمایندگی از آقای فروغی (مدیر شبکه سوم سیما). برای بحث میزبانی باید کاری کرد. ویزای کشور امروز و فردا با 45 نفر صادر می شود. آنها روز دوشنبه وارد ایران می شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضور تماشاگران در بازی تیم ملی گفت: اولین بازی مقابل سوریه قطعی است اما حضور هواداران را در بازی اول بعید می دانم. پس از آن ، ما باید در دوحه قطر با عراق بازی کنیم. سومین بازی ما با امارات در کشور و بازی چهارم در کره جنوبی بود. کسانی که واکسینه شده اند قرار است در ورزشگاه بعدی باشند. امیدوارم گام به گام مردم را خشن جلوه دهیم.

به گزارش اخبار ورزشی ، عزیزی خادم به اشتباه اعلام کرد که بازی با کره جنوبی در این کشور برگزار می شود اما طبق برنامه تیم ملی میزبان رقبای قوی خود خواهد بود و اگر برنامه به خوبی پیش برود ، هواداران واکسینه شده می توانند در ورزشگاه آزادی. تماشا کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا