ورزشی

حضور ستاره سابق تیم ملی در فولاد منتفی شد

فولاد خوزستان فردا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و هدایت قرمزهای اهوازی را کادرفنی علیرضا منصوریان بر عهده خواهند داشت و پس از آن به باشگاه فولاد می‌روند تا با توافق از این تیم جدا شوند.

قرمزهای اهوازی هم‌اکنون ۲۰ بازیکن بزرگسال در تمریناتشان وجود دارد و تا فردا یک نفر از این لیست خط خواهد خورد و دیگر تغییراتی در لیست این تیم وجود نخواهد داشت. با این اوصاف سرمربی جدید باید با همین بازیکنان حداقل تا نیم‌فصل تیمش را هدایت کند تا بتواند در آن زمان تغییراتی در این تیم ایجاد کند. مدیران فولاد این فرصت را داشتند تا پس از دیدار با ملوان، بلافاصله سرمربی جدید خود را انتخاب کنند تا حداقل چند تغییر به صلاح‌دیدش داشته باشد، اما انتخاب سرمربی را به بعد از بازی با پرسپولیس موکول کرده‌اند.

با این اوصاف اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی، که چندین بار علیرضا منصوریان از او برای حضور در لیست امسال فولاد نام برده بود، علی‌رغم چراغ سبزی که به فولاد نشان داده بود نیز دیگر نمی‌تواند به فولاد بیاید.

لیست بزرگسالان فولاد :
۱- شهاب گردان ۲- کریستوفر کنت ۳- مجتبی نجاریان ۴- سینا شاه‌عباسی ۵- ایوب والی ۶-موسی کولی‌بالی ۷- شاهین توکلی ۸- جفرسون باهیا ۹- وحید حیدریه ۱۰- سینا مریدی ۱۱- محمد آبشک ۱۲- علی شجاعی ۱۳- ابراهیم سلجوقی ۱۴- ساسان انصاری ۱۵- محمد علی‌نژاد ۱۶- لوکاس کاندیدو ۱۷- محمدرضا غبیشاوی ۱۸- سعید واسعی ۱۹- گادوین منشا ۲۰- محمد عباس‌زاده

258 258

دکمه بازگشت به بالا