اقتصادی

حضور مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان در جمع زائرین حسینی مرز شلمچه

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، مدیر عامل به همراه رییس مجتمع و جمعی از مسئولین این شرکت روز دوشنبه ۱۳ شهریور با حضور در مرز شلمچه از نحوه خدمت رسانی مواکب به زائرین اربعین حسینی بازدید کرد.

در ابتدای این برنامه سید رضا قاسمی شهری با حضور در موکب حضرت علی اکبر (ع) سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در دیدار با خادمین این موکب که از کارکنان پتروشیمی‌های منطقه می‌باشند ضمن تاکید بر اهمیت و لزوم خدمت رسانی گسترده به زائرین از فعالیت‌ها و عملکرد خیرخواهانه آنان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این برنامه که تا بامداد روز سه شنبه ۱۴ شهریور به طول انجامید مدیر عامل و مسئولین شرکت از خدمت رسانی سایر مواکب تا نقطه صفر مرزی بازدید نموده و با حضور در اتاق تاکتیک وضعیت سید الشهدا مستقر در مرز شلمچه با نیروهای حاضر در آن دیدار نمودند. قابل ذکر است پتروشیمی شهید تندگویان همراه با دیگر شرکت‌های منطقه ویژه پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) و در قالب موکب حضرت علی اکبر (ع) خدمات ارزنده‌ای را از آغاز مراسم پیاده روی اربعین حسینی تا بازگشت کامل زائرین از عراق به میهن اسلامی به راهیان عتبات عالیات ارائه می‌دهند.

46

دکمه بازگشت به بالا