ورزشی

حضور پررنگ پرسپولیس در نقل و انتقالات/ پورتو، چالشی جذاب برای طارمی/ ترابی و رحمتی به هواداران شوک وارد کردند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی؛ در هفته گذشته شاهد اتفاقات زیادی در دنیای ورزش بوده ایم که مهمترین آنها به شرح زیر است:

برنده این هفته: پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که برای چهارمین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد ، حضور پررنگی در بازار نقل و انتقالات داشت تا خود را برای تکرار موفقیت خود آماده کند. پرسپولیس تاکنون توانسته حامد لک ، سعید آقایی ، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را جذب کند و به نظر می رسد دو بازیکن دیگر جذب شوند.

88

غافلگیری این هفته: سید مهدی رحمتی

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد که در لیگ با تعداد زیادی مربی و تغییر روی نیمکت خود به مقام نوزدهم رسید ، برای حضور در لیگ بیستم با هدایت سید مهدی رحمتی ادامه خواهد یافت. با تصمیم فرهاد حمیدوی ، مالک شهر خودرو ، رحمتی به عنوان سرمربی جدید تیم برای مواجهه با چالش های جدید و البته دشوار در لیگ قهرمانان آسیا و سپس لیگ برتر معرفی شد.

103

نقل و انتقالات این هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی ، ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان که موفق شد 18 گل در لیگ در ریو آوی پرتغال به ثمر برساند ، یک قرارداد 4 ساله با پورتو امضا کرد تا فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. طارمی امیدوار است که درخشش خود را ادامه دهد و موفقیت بالقوه او در پورتو قطعاً بیش از هر زمان دیگر دیده خواهد شد.

95

پیشنهاد این هفته: فینال جام حذفی

از ساعت 18:15 دقیقه امروز ، در ورزشگاه امام رضا (آمریکا) ، دو تیم فوتبال استقلال تهران و تراکتور تبریز برای تعیین عنوان جام حذفی به مصاف هم می روند. در مرحله قبل استقلال در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و تراکتور با یک گل نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

گزارش بازی تراکتور و استقلال

جدایی این هفته: مهدی ترابی

مهدی ترابی ، ستاره تیم فوتبال پرسپولیس که در قهرمانی سرخ پوشان در لیگ نوزدهم نقشی اساسی داشت ، با اقدامی عجیب ، قرارداد خود را یک طرفه به پایان رساند تا کادر فنی و هواداران را غافلگیر کند. به نظر می رسد ترابی به زودی در لیگ ستارگان قطر قرار می گیرد.

101

شخصیت این هفته: محمود فکری

محمود فکری ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که عملکرد خوبی در لیگ نوزدهم داشت ، از سه تیم استقلال تهران ، ذوب آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان پیشنهاد هدایت دریافت کرد ، اما وی اعلام کرد که نیمکت تیم نساجی خواهد نشست. برای لیگ 20

78

دکمه بازگشت به بالا