اقتصادی

حمایت‌های ایران عامل افزایش روحیه مقاومت فلسطین در برابر توطئه الحاق کرانه باختری شده است

نماینده نهضت جهاد اسلامی در لبنان در مصاحبه با آنا:

آژانس بین المللی انرژی اتمی (آژانس بین المللی انرژی هسته ای) اعلام كرد كه آمریكا ، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عرب در منطقه مرتكب جنایات گسترده برای مهار پیروزی های جبهه مقاومت هستند. . ایالات متحده آنقدر بسته است که مجبور شده است روابط پنهانی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را فاش کند و همه اینها نشانگر آن است که اوضاع این رژیم غاصب رو به وخامت است. اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی مانند عدم موفقیت نتانیاهو در تشکیل دولت ائتلاف ، این موضوع را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

در مکتب خمینی جایی برای تکبر وجود ندارد

آمریکایی ها به دنبال اجرای پروژه “معامله قرن” هستند ، زیرا صهیونیست ها فلسطینی های بیشتری را از سرزمین های اشغالی بیرون می کنند و بنابراین ظرفیت مردم بزرگتر فلسطین را نابود می کنند.

احسان عطیه نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان به خبرنگار منطقه غرب آسیا و محور مقاومت در گروه بین المللی یک خبرگزاری از جمله موضوع الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی گفت.

Ihssan Attia

احسان عطیه ، نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان

وی با بیان اینکه تاریخ فلسطین پر از مقاومت در برابر اشغال صهیونیست ها است ، افزود: ملت فلسطین که از پیروزی انقلاب اسلامی خوشحال بودند ، از شنیدن عزیمت امام خمینی (ره) ناراحت هستند. یک شخصیت برجسته سیاسی در جهان اسلام ، روز بیت المقدس را به اتحاد آرمان فلسطین اختصاص داده است.

فلسطینی ها مدیون مقاومت خود در برابر انقلاب اسلامی و رهبر بزرگ آن ، مرد آزاد بزرگ که در کنار صهیونیست ها ایستاده بودند و سفارت این رژیم اشغالگر در تهران را به سفارت فلسطین تبدیل کردند.

عطایا درباره توطئه های آمریکایی ها در منطقه گفت: “ما در حال حاضر شاهد اختلافاتی بین کشورهای اسلامی و عربی هستیم که جرأت کرده اند دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به طرز بی رحمانه پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند.”

وی گفت: “فلسطین نشان داده است که مقاومت در برابر ظالمان راه نهایی پیروزی و سعادت است.” با صخره ها و دست های خالی ، گلوله ای پیرامون قدرت الهی پیروز می شویم و در اورشلیم دعا می کنیم.

انتهای پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا