ورزشی

حمایت تمام قد مارکا از زیدان ؛ تقصیر او چیست؟

: فتاب‌‌نیوز:

به دنبال شکست رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک ، رسانه های اسپانیایی به شدت از زیدان و تیمش انتقاد کردند و معتقدند که زمان حذف او از کهکشانی ها فرا رسیده است.

آلموندو مادرید نوشت پرز به طور جدی در حال اخراج زیدان و صحبت در مورد رائول و پوچتینو به عنوان گزینه بعدی تیم است ، اما در میان انتقادات شدید از رئال مادرید ، زیدان مارکا از مربی حمایت کرد و نوشت: “زیدان چه مشکلی دارد؟” ؟

روزنامه نگار مارکا ، خوان ایگناسیو گارسیا اوچوآ درباره دلایل ناکامی رئال مادرید می نویسد.

رئال مادرید در تابستان سال 2020 بازیکن خریداری نکرد و پس از 40 سال یک رکورد چشمگیر ثبت کرد. ایده مادرید این است که اهداف خرید باشگاه را در تابستان 2021 حفظ کند ، ضمن اینکه تخمین می زند در دوران پس از تاجگذاری نیز حفظ شود.

مادریدی ها 100 میلیون یورو برای 2 بازیکن برزیلی خود هزینه کرده اند اما هنوز ستاره های جهان نشده اند. ما در کنار 2 بازیکن جوان بودیم که هنوز نمی توانستند ماشین رانندگی کنند. نویسنده مارکا موارد فوق را ذکر کرده و ادعا می کند برخی از وقایع به دلیل بدبختی زیدان بوده است و این تیم این مشکل را تجربه خواهند کرد. رئال مادرید بعد از کریستیانو رونالدو در گلزنی بزرگ مشکل دارد و زیدان این را از ابتدای فصل نشان داده است. سال بعد رئال به دلیل خرید امباپه مهاجم را خریداری نکرد و آزارد هنوز توانایی زیادی در چلسی نشان نداده است. وی تاکنون در 37 بازی رئال مادرید مصدوم شده است که آمار بسیار بدی است.

یکی از مواردی که در بالا به آن اشاره شد مصدومیت سرخیو راموس به تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان بود. کاپیتان رئال مادرید به دلیل آسیب دیدگی به زیدان ضربه زد. هر دو فرمانده خط دفاعی هستند و می توانند تیم را به پیروزی در بازی سوق دهند.

رئال مادرید 4 بازی سخت در پیش دارد و می توان تصور کرد که زیدان با پیروزی در این نبرد موقعیت خود را به عنوان سرمربی رئال مادرید از دست بدهد. مادرید به مصاف سویا ، من شنچلادباخ ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو و چگونگی سرنوشت زیدان رئال مادرید خواهد رفت.

دکمه بازگشت به بالا