ورزشی

حمایت سردار آزمون از دوچرخه‌سواری قابل تقدیر است

پرتوآذر: حمایت سردار آزمون از دوچرخه‌سواری قابل تقدیر است

دختر دوچرخه سوار کوهستان ایران گفت: حمایت سردار آزمون از این رشته جای تقدیر و تشکر دارد.

فرانک پرتوآذر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، درخصوص میزان آمادگی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: بعد از اینکه مدال 100 درصدم را در جاکارتا به دلیل پارگی زنجیر از دست دادم، با وجود مشکلاتی هم که در سال‌های گذشته دوچرخه‌سواری درگیرش بود، برنامه‌ام را به صورت شخصی پیش بردم تا با شرکت در رقابت‌های معتبر خارجی سطح خودم را بالا نگه دارم.

وی در واکنش به اینکه شما تنها نماینده بخش زنان این رشته در هانگژو هستید؟ گفت: خوشحالم که زحمت‌ها و نتیجه‌های من در 5 سال گذشته دیده شده و به عنوان نماینده دوچرخه‌سواری ایران افتخار حضور در بازیها را دارم. هرچند خوشحال کننده‌تر بود اگر تعداد بیشتری نماینده خانم داشتیم.

دختر دوچرخه‌سوار کوهستان ایران در ادامه عنوان کرد: امسال دو هدف اصلی دارم که یکی کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی است و دومین هدفم کسب سهمیه المپیک پاریس به عنوان اولین بانوی دوچرخه سوار تاریخ ایران است. امیدوارم که بتوانم به اهدافم برسم.

وی تاکید کرد: من در 8 ماه گذشته 6 ماه و نیم را در اردوی آماده سازی خارج از ایران با حمایت تیم سوئیسی‌ام بودم. تمام تلاشم برای کسب بهترین مدال و به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد خودم در بازیها است. اما تلاش من به تنهایی به مدال نمی‌رسد و بقیه قطعات پازل باید کامل باشند (حمایت مالی، حضور مربی متخصص بخش کوهستان، حضور مکانیک خوب) از جمله نیازهای من برای رسیدن به مدال در بازیهای آسیایی هانگژوست.

پرتو آذر در پاسخ به این پرسش که دوچرخه سواری ایران مدتها به دلایل مختلف درگیر حاشیه بود آیا در آستانه بازی‌های مهم هانگژو این حواشی مدیریت شده است؟ آن آرامشی که ملی‌پوشان برای شرکت در مسابقات به آن احتیاج دارند برقرار است؟ گفت: امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود و همه بیایند و برای سربلندی این رشته کمک کنند. ورزشکاران به بیشترین چیزی که نیاز دارند منابع مالی و تجهیزات است.

این ملی‌پوش دوچرخه‌سوار ایران در پاسخ به این سوال که زمان زیادی تا بازی‌ها نمانده از نظر امکانات مادی و غیره نیاز اصلی شما برای حضور پر قدرت در بازی‌ها چیست؟ عنوان داشت: مهمترین نیاز من حضور یک مربی تخصصی رشته کوهستان (جهت آنالیز مسیر مسابقه و حضور در فیدزون مسابقات) و حضور یک مکانسین حرفه‌ای است که بتوانم بدون دغدغه روی کسب مدالم تمرکز کنم. این مورد را به مسئولین فدراسیون اطلاع دادم و رئیس فدراسیون هم قول مساعدت به بنده داده است. امیدوارم بتوانم مربی مکانیسینی که مورد تایید فدراسیون هم است را در بازی‌ها کنارم داشته باشم.

وی در رابطه با حمایت سردار آزمون از رشته دوچرخه‌سورای اظهار کرد: حمایت افراد سرشناس و محبوب قابل تقدیر است و در پیشرفت این رشته تاثیرگذار خواهد بود. پربیننده‌ترین رویداد جهان متعلق به رشته دوچرخه سواری است، همینطور یکی از بزرگترین صنعت‌های ورزشی جهان محسوب می‌شود بنابراین این رشته با حمایت این افراد می‌تواند بیشتر دیده شود. امیدوارم چنین برنامه‌هایی باز هم تکرار شود.

پرتوآذر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم کشورم برای موفقیتم در قهرمانی جهان اسکاتلند، بازی‌های آسیایی هانگژو، قهرمانی آسیا هندوستان و در نهایت کسب سهمیه المپیک پاریس دعا کنند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا