اقتصادی

حملات هوایی، پهپادی و توپخانه‌ای سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، به نقل از خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، الجزیره گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی به سایت های شرق خان یونس و اردوگاه های البوریج و المغازی حمله کرد.

الجزیره همچنین گزارش داد که یک هواپیمای جنگی اسرائیلی خانه ای را در محله صبرا در جنوب نوار غزه و دیگری را در منطقه رفح بمب گذاری کرد.

خبرگزاری المیادین همچنین از حمله رژیم صهیونیستی به خانه ای در اردوگاه پناهجویان الشاطی در غزه خبر داد.

خبرگزاری فلسطین شهاب گزارش داد که حملات هوایی اسرائیل در حال حاضر در مناطق مختلف غزه از جمله رفح و خان ​​یونس انجام می شود. روزنامه بین الملل 24 همچنین ادعا می کند که ارتش رژیم مرکز اطلاعات حماس را بمباران کرده است.

الجزیره اظهار داشت که آمبولانس ها در مناطق جداگانه غزه شنیده می شود و دلیل آن حملات گسترده این نهاد صهیونیستی است.

خبرگزاری اسپوتنیک همچنین گزارش داد که طی ساعات گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی و هواپیماهای بدون سرنشین رژیم ده ها بار مناطق غزه را بمباران کردند و صدای انفجارهای پی در پی از مناطق جداگانه شهر شنیده شد.

همچنین ، برخی منابع خبری در غزه گزارش دادند که جنگنده های صهیونیست طی چند دقیقه حدود 70 حمله هوایی به نوار غزه انجام دادند.

الجزیره براساس گزارش محققان خود گزارش داد كه رژیم صهیونیستی در حملات جدید خود از بمب های GBU-31 و GBU-39 آمریكایی استفاده كرد ، كه بسیار ویرانگر و كشنده تلقی می شود. وزن این بمب ها بین 277 تا 907 کیلوگرم است.

به محض دریافت این گزارش ها ، ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک مرکز اطلاعاتی حماس در غزه را بمباران کرده است. ارتش اسرائیل همچنین ادعا کرد که نیروی دریایی رژیم هشت پایگاه نظامی حماس را منهدم کرد.

منابع فلسطینی خبر را تأیید نکردند.

انتهای پیام / متر


دکمه بازگشت به بالا