ورزشی

حمله بلاژویچ به فدراسیون ایران/ با این سیرک به خودتان لطف نکردید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، میروسلاو بلاژویچ یکی از مربیان مطرح جهان بود که در سال 2000 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت اما با وجود داشتن تیمی قدرتمند از رسیدن به جام جهانی 2002 بازماند و از تیم ایران خداحافظی کرد.

بلاژویچ که یکی از معتبرترین مربیان کرواسی است، در سال 2011 برای مربیگری در تیم ام اس به ایران بازگشت اما در این تیم نیز موفق نشد. با این حال «چیرو» پس از سال ها همچنان فوتبال کرواسی را به لطف حضور مربیان کروات در ایران دنبال می کند.

این مربی 87 ساله اخیرا به بهانه گرما در جریان حضورش در تیم ملی ایران و همچنین اتفاقات اخیر این تیم با حضور دراگان اسکوچیچ هموطنش واکنش نشان داده است.

حمله بلاجویک به فیدرادی ایران/ با آن سیرک به گوندی نیردید لتفدید

Блажевич гавить: حالا شما از گرمای هوا شاکی هستید، اما وقتی شن های کویر ایران را در هوای گرم داشتم، می گویم پول می گیرم. درست است؛ پول را گرفتم اما آسان نبود.

این مربی کروات ادامه داد: همچنان پیگیر وضعیت تیم ملی ایران هستم و خوشحالم که تصمیم گرفتند اسکوچیچ را در پست خود در تیم ملی حفظ کنند. با آن حال می‌ترسمی با این سریک ک در و راه کُندند، به به کرین به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی به کی.

بلاژویچ پیش بینی می کند که این اتفاقات روی نتایج آتی تیم ملی ایران به خصوص در جام جهانی 2022 قطر تاثیر بگذارد. وی با تندتری تندتری گفت: به ناظرم آئین کار، شهله اینها را به هرکتری می‌ندزد. مراکش هم همین اشتباه را می کند. نادان به كجا مي‌روي; تغییر مربی که تو را به جام جهانی رساند؟!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: ممکن است میدانم के अग अना परेशाद मे‌ एक अजान र र बेह बेह सकुचिच- ड من خودم بارها در این موقعیت ها بوده ام، اما اینطوری کار نمی کند.

بلاژویچ به خاطرات خود از تیم ملی ایران نیز پرداخت و گفت: تماشاگران به قدری از من استقبال کردند که بعد از پایان مسابقات چند متری به هوا پرتاب کردند. دوستم زیداک که یک بر به مستنگم بود، نیمی‌توانست را تامشاه کند او از ترس روی زمین سیت و فریاد زد ک «بس کیند; شما چیرو را می کُشید». او آشکارا می ترسد که بدون کسی بماند که بتواند هر چه می خواهد بنویسد. اما من از آن لذت بردم

وی در بیاین گفت: چیزی که باعث شد من از ایران بروم و واقعاً اگر تا ظهور این بیماری جدید (کرونا) می توانست مرا بکشد این است که همیشه مرا می بوسند. بعد از بازی همه هواداران از روی سکوها به سمت زمین دویدند و شروع به بوسیدن آنها کردند!

حمله بلاجویک به فیدرادی ایران/ با آن سیرک به گوندی نیردید لتفدید

دکمه بازگشت به بالا