اقتصادی

حمله جنگنده‌های روسیه به مواضع تروریست‌ها در سوریه+تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی، منابع رسانه‌ای از حملات هوایی امروز (یکشنبه، ۲۵ ژوئن) روسیه علیه مواضع تروریست‌ها در شهر اریحا در جنوب ادلب و نیز شهر لاذقیه خبر دادند.

به اعلام شبکه المیادین، جنگنده‌های روسیه، امروز، مواضع گروه تروریستی «تحریر الشام» و گروه تروریستی موسوم به «الحزب الاسلامی الترکستانی» که بیشتر اعضای آن را عناصر چینی و بویژه اویغوری تشکیل می‌دهند، در حومه شمالی اللاذقیه و اطراف ادلب بمباران کردند. 

 

 

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی روسیه، همچنین، طی دو حمله هوایی، مقرهای تروریست‌های مسلح در اطراف شهر «جسر الشغور» در حومه شمال غرب ادلب را هدف قرار داد.

 

مقرهای تحریر الشام و متحدانش در اتاق عملیات موسوم به «الفتح المبین» در شهر اریحا واقع در جنوب ادلب نیز هدف حمله جنگنده‌های روسی قرار گرفت.

 

 

عملیات هوایی روسیه علیه این تروریست‌ها پس از آن صورت گرفت که آنها طی دو روز گذشته، حومه اللاذقیه و حماه را با پهپاد هدف قرار دادند؛  اقدامی که به کشته شدن چهار غیرنظامی از جمله دو کودک و زخمی شدن سه تن دیگر منجر شد.

جنگنده‌های روسیه شب گذشته نیز حملات گسترده‌ای را به مقرها و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی در حومه ادلب و اللاذقیه انجام دادند.

به اعلام منابع آگاه، جنگنده‌های روسیه بیش از ۱۶ حمله هوایی را انجام دادند که منجر به تخریب ۱۲ مقر و انبار گروه‌های تروریستی شد.

پایان پیام/

 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دکمه بازگشت به بالا