ورزشی

حمله رئیس باشگاه بواویشتا به مدیربرنامه بیرانوند/ او باج‌گیر است! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ماجرای مشکلات مالی باشگاه پرتغالی بوویستا در هفته های اخیر باعث شد تا علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی این تیم که به صورت قرضی در بوآویستا بازی می کند، به این موضوع اعتراض کند.

فرشید کریمی، مدیر برنامه های بیرانوند در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که باشگاه مطالبات بیرانوند را پرداخت نکرده و او حق الزحمه خود را از انتقال بیرانوند به بوویشتا دریافت نکرده است. کریمی اعلام کرده است که در صورت عدم اقدام بوویشا، قرارداد بیرانوند تا 20 روز دیگر فسخ خواهد شد.

اظهارات فرشید کریمی با حمله ویتور مورتا رئیس باشگاه بواویستا مواجه شد. مرتا با انتقاد شدید از کریمی، اتهامات بیرانوند را تکذیب کرد و مدیر برنامه او را «اخاذی» توصیف کرد.

رئیس باشگاه بوآویستا گفت: ما در ماه سپتامبر پایبندی قانونی خود را نشان دادیم. چگونه می توانیم معوقه داشته باشیم؟

حمله رئیس باشگاه بواویستا به مدیر برنامه های بیرانوند/ او نجات دهنده است!
.ویتور مورتا

وی ادامه داد: می دانم که رسانه ها باید کار خود را انجام دهند اما شایستگی بوآویستا و ساختار آن بر اساس گفته یکی از مدیران برنامه در ایران زیر سوال می رود.

مورتا گفت: «ما باید فکر کنیم که چرا باید به اخباری که از ایران می رسد اعتماد کنیم. هدف از این برنامه وادار کردن Bov وی ای تا به پرداخت کمیسیون است. هدف او اخاذی بوده و به همین دلیل این خبر را منتشر کرده است. در بوآویستا هیچ کس از باج گیری دست نکشید. باشگاه برای پرداخت مهلت دارد و ما پرداخت را انجام می دهیم.

رئیس باشگاه بوآویستا افزود: نگاهی به اتفاقات گذشته می اندازم، از زمانی که در مورد سرمایه گذاران صحبت کردیم، استراتژی همیشه همین بوده است، نباید باشگاه را ثبت می کردیم، اما این کار انجام شده است. بازیکنان جدید نباید قرارداد می بستند اما کردند.الان طبق اخبار منتشر شده در ایران حقوق عقب افتاده است اما این اصلا منطقی نیست.قرارداد ثبت کرده ایم و حقوق پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، با اظهارات تند رئیس باشگاه بوآویستا مشخص نیست آینده بیرانوند چه خواهد شد. به نظر می رسد در صورت ادامه این وضعیت، بیرانوند زودتر از آنچه تصور می کرد از بوآویستا جدا خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا