اقتصادی

حمله رژیم صهیونیستی به تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در سالروز درگذشت یاسر عرفات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی، امروز (11 نوامبر) هفدهمین سالگرد درگذشت یاسر عرفات، رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین است و فلسطینیان تظاهراتی را در مناطق مختلف کرانه باختری برپا کردند.

به گزارش آناتولی، نیروهای اسرائیلی با گلوله های پلاستیکی و جنگی و گاز اشک آور به سمت تظاهرکنندگان در شهرهای الخلیل و بیت لحم در جنوب کرانه باختری و همچنین ورودی های شمالی شهرهای البیر و رام الله در مرکز غرب شلیک کردند. بانک.

بر اساس این خبر، ارتش رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن راهپیمایی دانش آموزان مدرسه طارق بن زیاد در شهر الخلیل از گاز اشک آور استفاده کرد.

در شهر دورا نیز درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست رخ داد و برخی فلسطینی ها بر اثر استنشاق گاز خفه شدند.

در شهر التقوی در شرق بیت لحم ده ها دانش آموز بر اثر استنشاق گازهای بمب گازی شلیک شده توسط نیروهای اسرائیلی دچار تنگی نفس شدند.

جوانان فلسطینی در ورودی های شمالی البیر و رام الله لاستیک ها را آتش زدند و درگیری بین آنها و مهاجمان مسلح صهیونیست آغاز شد.

یاسر عرفات در سال 2004 در سن 75 سالگی در بیمارستانی در فرانسه درگذشت و ظاهراً بدون کالبد شکافی در رام‌الله به خاک سپرده شد، اما نظریه‌های مختلف بعداً حاکی از مرگ او بر اثر مسمومیت با تشعشعات بود.

پایان نامه / ص



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا