ورزشی

حمله سایبری به نهاد‌های رژیم صهیونیستی

در پی دور جدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، منابع خبری از حمله سایبری دیگری به نهادهای این رژیم خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند برخی نهادهای این رژیم از جمله شهرداری شهر صهیونیستی سدیروت در سرزمین های اشغالی هدف حمله سایبری قرار گرفتند.

به گفته این رسانه، منبع این حمله سایبری از کشور عراق بوده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز در 14 مارس گزارش دادند که سایت فرماندهی جبهه داخلی ارتش این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد.

5 اسفند ماه سال جاری، 7 سایت و سامانه مجازی رژیم صهیونیستی توسط گروه عراقی «الطاهره» هک شد.

در این حمله سایبری چند شرکت بزرگ تجاری اسرائیلی که در سرزمین های اشغالی فعالیت می کردند مورد حمله این گروه عراقی قرار گرفتند و در صفحات آنها تصاویر و آهنگ های حشد الشعبی پخش شد.

این دومین حمله سایبری گروه هکری الطاهره طی دو ماه گذشته به سایت های رژیم صهیونیستی است، این گروه همچنین به زیرساخت های شهرداری «تل آویو» پایتخت این کشور حمله سایبری انجام داد. رژیم صهیونیستی در 20 جولای که شامل وب سایت و اپلیکیشن شهرداری بود خدمات شهری تل آویو و سیستم مالی آن دور از دسترس است.

در چند ماه گذشته سایت ها و شبکه های مجازی رژیم صهیونیستی هدف حملات سایبری گسترده قرار گرفته است.

در فروردين 1401 نيز دو حمله سايبري باعث توقف فعاليت سايت فرودگاه بن گوريون در تل آويو و مختل شدن پايگاه هاي الكترونيكي و برخي از برنامه هاي كاربردي مهم ترين بانك هاي رژيم صهيونيستي شد. موضوعی که این رژیم را در برابر حملات سایبری مشخص می کند، بسیار آسیب پذیر است.

در این حمله سایبری وب سایت بانک های «مساد، اینترنشنال، اوتزارحاشیال» و چند بانک مهم دیگر رژیم صهیونیستی از دسترس خارج شد و دسترسی کاربران به اپلیکیشن ها و سایت های این بانک ها برای چند ساعت قطع شد.

ماه گذشته سرورها و خدمات شرکت امنیت دیجیتال «سلیبریتی» یکی از شرکت های مهم رژیم صهیونیستی، متخصص در ارائه اطلاعات دیجیتال و ارائه خدمات اطلاعات حقوقی به غرب، هدف حمله سایبری در خاک عراق قرار گرفت. .

برخی صفحات و کانال های شبکه های اجتماعی عراقی گزارش دادند که دو گروه سایبری «الطاهره» و «تیم 1877» مسئولیت این حملات سایبری را بر عهده گرفته اند.

اواخر 23 فروردین ماه فعالیت شرکت حمل و نقل عمومی «اگد» بزرگترین شرکت حمل و نقل رژیم صهیونیستی به دلیل حمله سایبری هکرهای عراقی متوقف و امکان ثبت نام برای محموله های جدید به حالت تعلیق درآمد.

رسانه های صهیونیستی با اعلام این خبر گفتند که گروه سایبری الطهره به پایگاه های مواصلاتی «عیقد و رف فاس» و «حب عون» از عراق حمله کرده و پیش از این هشدار داده بود: این بار با زیرساخت ها بازی خواهیم کرد. “. .

گزارش ها حاکی از آن است که انجام این حملات سایبری نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخته و توانایی این رژیم در مقابله با آنها را زیر سوال برده است.

انتهای پیام/4106/

دکمه بازگشت به بالا