اقتصادی

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بخش‌هایی از سوریه/ نفوذ موشک‌های پدافندی سوریه به اراضی اشغالی

به نقل از الجزیره، منابع محلی می‌گویند صدای انفجارهای شدیدی شامگاه یکشنبه شب در بخش‌هایی از استان‌های حمص و طرطوس سوریه شنیده شده که شدت این انفجارها شدید گزارش شده است.

بنا بر اعلام منابع سوری، پدافند هوایی سوریه برای مقابله با این حمله فعال شده و بخشی از صداهای انفجار مربوط به فعالیت سامانه‌های دفاع هوایی ارتش سوریه بوده است.

خبرگزاری دولتی سانا گفته است که سامانه های دفاعی توانسته‌اند برخی موشک‌های شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی را منهدم کنند. با این حال منابع سوری می گویند بخش‌هایی از این دو استان از جمله یک پایگاه نظامی هدف موشک‌های اسرائیلی قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اذعان کرد که یک موشک پدافند هوایی سوریه که به سمت اسرائیل شلیک شده بود بر فراز فلسطین اشغالی در هوا منفجر شده است.

گمان میرود این موشک برای رهگیری جنگنده‌ها یا موشک‌های اسرائیلی شلیک شده باشد که به درون مرزهای فلسطین اشغالی نفوذ کرده است.

تصاویری از بقایای موشک پدافند هوایی سوریه منتشر شده است که در شهر «الرهط» واقع در شمال فلسطین اشغالی سقوط کرده و خساراتی به خانه‌های شهرک نشینان صهیونیست وارد کرده است.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بخش‌هایی از سوریه/ نفوذ موشک‌های پدافندی سوریه به اراضی اشغالی

310310

دکمه بازگشت به بالا