اقتصادی

حنیف: نساجی را کنار الهلال قرار ندهید!

مربی نساجی می‌گوید وقتی نساجی را کنار الهلال قرار داده و مقایسه می‌کنند، قطعا شرایط سخت می‌شود.

به گزارش اخبار ورزشی، حنیف عمران‌زاده، مربی نساجی درباره دیدار این تیم با بمبئی سیتی هند در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا و شرایط این رقابت‌ها گفت: یک بچه ۴ ساله هم می‌فهمد شرایط آسیا سخت است. ما خصوصی هستیم و آقای حدادیان از جیب هزینه می‌کند. در این شرایط نابرابر دنبال این هستیم که نماینده خوبی برای ایران و مردم خوب مازندران باشیم.

او درباره هدف‌گذاری تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و شاید صعود به دور بعد اظهار کرد: هدف ما نسبت به جیب‌مان است. امیدواریم شروع خوبی در آسیا داشته باشیم. یک بچه پنج ساله هم می‌فهمد چه خبر است. لیگ عربستان را نگاه کنید چه بازیکنانی گرفتند. در هر پستی ۷ بازیکن دارند. قبلا دو، سه بازیکن متوسط اروپایی می‌گرفتند اما الان دست روی ستارگان اروپا گذاشته‌اند. امیدواریم به هدف‌مان برسیم.

عمران‌زاده درباره انتظارات از تیم نساجی و صحبت‌های رحمتی گفت: وقتی نساجی را کنار الهلال قرار می‌دهید شرایط سخت است. انتظار این است تمام کشور و استان مازندران بسیج شود. ما نماینده ایران هستیم. استان برای ما کاری نکرده است. امیدوارم یک اتفاق کلی بیفتد و بودجه دولتی بدهند و شرایط تا حد کوچکی یکسان شود. کل امید ما همین است. قبلا شرایط طوری بود که تیم‌های ایرانی حرفی برای گفتن داشتند اما ما الان در تامین VAR ماندیم.

او درباره میزبانی نساجی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی گفت: دوست داریم امکانات فراهم شود که تماشاگران به استادیوم برسند. کمکی به باشگاه کنند. تا جایی که می‌دانم شرایط استادیوم آزادی هم خوب نیست. الان شنیدم که تماشاگران را هم به ورزشگاه راه نمی‌دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا