ورزشی

حکایت پرسپولیس و شاکیان خارجی‌ در خط آخر! !

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی؛ پرسپولیس روزهای زیادی را می گذرد تا پرونده شکایت برانکو از این باشگاه را خاتمه دهد تا این پرونده برای همیشه بایگانی شود اما به نظر می رسد موارد دیگری نیز وجود دارد که نمی تواند برانکو را به چالش بکشد اما می تواند باشگاه را به چالش بکشد.

قدم های کالدرون می آیند!

0014

یکی از نگرانی های اصلی پرسپولیس برای پرونده های بعدی در فیفا ، پرونده گابریل کالدرون و دستیار او است. گفته می شود ادعای او و دستیار وی از پرسپولیس حدود 700000 دلار است که در صورت عدم پرداخت به موقع باشگاه ، پرداخت های دیرکرد و جریمه های احتمالی را شامل می شود. سرمربی اسبق پرسپولیس از این باشگاه به فیفا شکایت کرده اما پرونده وی هنوز به مجازات نرسیده است!

مسابقه ایمن که می تواند آزار دهنده باشد!

35

ماریو بودیمیر که یک مهاجم کم خطر برای دفاع مقابل پرسپولیس است ، اکنون می تواند باشگاه را با مشکلاتی روبرو کند. مهاجمی که پرسپولیس را با آمار گلزنی فاجعه ترک کرد ، یکی دیگر از شاکیان خارجی پرسپولیس بود.

اوساگونا در!

102

اگرچه اوساگونا با توافق پرسپولیس را ترک کرد و به الطلبا پیوست اما هنوز با مدیران باشگاه توافق نهایی نکرده است.

اوساگونا که در پایان لیگ نوزدهم با معامله و تخفیفی که به پرسپولیس داد توانست به الطالبا بپیوندد اما هنوز پول خود را از این باشگاه دریافت نکرده است.

در زمان عزیمت خود از پرسپولیس ، مهاجم آفریقایی 3 ماه مهلت داد که این مدیر یک ماه دیگر است.

Rado ، مشتری جدید فیفا

45

بوژیدار رادوشویچ ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس ، کرواسی ، نامه ای به فیفا ارسال کرد و وضعیت خود را توضیح داد.

رادو که اخیراً از وضعیت خود در پرسپولیس ابراز نارضایتی کرده است ، اکنون پشیمان شده و وضعیت خود را پس از عدم رسیدگی هواداران پرسپولیس به وضعیت وی به فیفا گفت.

او به فیفا گفت که درخواستش را از پرسپولیس دریافت نکرده اما قراردادش را فسخ نکرده است و به نوعی شرایط خود را به فیفا گفته است. به نظر می رسد که داستان وی با سایر شاکیان خارجی در تخت جمشید متفاوت است و او وارد مرحله ادعاها و اختلافات نخواهد شد و به صورت مسالمت آمیز حل و فصل خواهد شد. 4

دکمه بازگشت به بالا