ورزشی

حیدری: آجورلو ثبات را به استقلال بازگرداند/ در سمت جدیدم تمام تلاشم را برای خدمت رسانی می‌کنم

مشاور ورزشی باشگاه استقلال می گوید در پست جدید تمام تلاش خود را برای خدمت به کار خواهد گرفت.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از باشگاه استقلال، خسرو حیدری در خصوص انتصاب خود به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل این باشگاه گفت: خدا را شاکرم که بعد از دو سال که از باشگاه محبوبم جدا شدم، توانستم در سمتی جدید به خانه برگردم و انشاالله بتوانم خدمت کنم.» با تحویل به تیم، اندکی از دینم را به باشگاه می پردازم که اعتبار و شخصیت خود را نزد شما هواداران عزیز ببرم. خدا را شکر که تیم در این مدت از همه نظر وضعیت خوبی داشت، مدیریت قوی ان. سردار آجرلو در حال بازگرداندن ثبات به تیم است و قطعا با انتخاب های هوشمندانه ای که دارند، تیم را به جایگاه اصلی باز می گرداند. فرهاد یکی از سرمایه ها و اعتبارات باشگاه است. آقای مدیرعامل سه سال است که با فرهاد عاقلانه به تیم آرامش داده است.

وی همچنین درباره پذیرش سمت جدید خود گفت: در سمت جدید تمام تلاشم را برای خدمت می کنم، ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک، همه ما یک جنس هستیم و یک هدف داریم و آن عشق به استقلال است.

پیشکسوت استقلال افزود: کلاس ها و دوره های فنی فوتبال را گذرانده ام و انرژی و انگیزه مضاعف برای کمک به تیم دارم و فرهاد به عنوان مربی و سرپرست تیم همه تصمیمات را می گیرد و من به همراه مدیرعامل محترم تیم ، در صورت لزوم خواسته های مربیان را برآورده می کند. امسال سال مسابقات است و همه ما با همبستگی و حمایت هواداران با توجه به خواسته و جایگاه تیم اصلی خودمان قهرمان خواهیم شد. مجموعه ای یکنواخت و بدون حاشیه با استراتژی مدیریتی شایسته.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا