اقتصادی

«خان‌یونس» باتلاق صهیونیست‌ها – اخبار ورزشی

یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که عملیات در خان‌یونس بسیار طولانی شده و صهیونیست‌ها با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شده‌اند.

به گزارش اخبار ورزشی، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت امروز(یکشنبه) در گزارشی نوشت که عملیات زمینی در خان‌یونس در این روزها طولانی‌تر از عملیات روزهای اول جنگ و مرحله اولیه در شمال نوار غزه شده است و ارتش اسرائیل با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی رو به رو شده است.

در این گزارش آمده است که ارتش صهیونیستی تقریبا کم‌تر از یک هفته از آغاز حمله زمینی، بیش از ۴۰۰ مبارز فلسطینی در غرب خان‌یونس را به شهادت رساند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: بخشی از نیروهای اسرائیلی مانند نیروهای تیپ«جفعاتی»، «چتربازان» و تیپ« ۷ زرهی» که از سه جهت خان‌یونس را محاصره کرده‌اند، همچنان در «خاک دشمن» درحال جنگ هستند و در هیچ یک از جنگ‌ها نیروهای اسرائیلی به اندازه این مدت در منطقه جنگی باقی نمانده بودند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: نظامیان رژیم اسرائیل تلاش می کنند که رهبران جنبش حماس و همچنین اسرای صهیونیستی را در این منطقه پیدا کنند زیرا معتقدند که آن‌ها در خان‌یونس هستند.

بر اساس این گزارش، در صد و چهاردهمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه حملات وحشیانه در شهر خان‌یونس افزایش یافته است و تعداد زیادی از زنان و کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در مناطقی که پیش‌تر مناطق امن اعلام شده بودند، مورد هدف قرار می‌گیرند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر عملیات نظامی و بمباران نوار غزه را شروع کرده‌است. جنگ غزه منجر به شهادت بیش از ۲۶ هزار فلسطینی و مجروح شدن بیش از ۶۴ هزار نفر دیگر شده‌است.

این رژیم درحال حاضر بیشتر نیروهای خود را در جنوب غزه به ویژه شهر خان یونس مستقر کرده‌است. نیروهای مقاومت فلسطین در این شهر وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای صهیونیست شده‌اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا