ورزشی

خان‌محمدی: به پرسپولیس باید نگاه ملی شود/ اولسان تیم قدرتمندی است

سران تیم فوتبال پرسپولیس می گویند تیم شرق آسیا پیشرفت خوبی داشته و با تیم غربی قابل مقایسه نیست.

حسن خان محمدی در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد دیدار پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای از کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از همان ابتدا مشخص است که اولسان از تیم ژاپنی قدرتمندتر است و عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان دارد. – تاکنون رئیس. با این حال ، پرسپولیس در فینال مساوی نیست و تیم قدرتمندی را شکست داده و به فینال راه یافته است.

وی افزود: به دلیل محرومیت ، سه بازیکن برای فینال لیگ قهرمانان اروپا نداشتیم که این کار شرایط را دشوار کرد. با این وجود تیم شجاعانه بازی کرد و به فینال صعود کرد. دو سال پیش ، وقتی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد ، دشوارتر است زیرا دستان پرسپولیس بسته است و زمان کم است.

محمدی همچنین گفت: آسیای شرقی پیشرفت زیادی در فوتبال نسبت به غرب داشته است و تیم غرب با تیم شرقی قابل مقایسه نیست. نکته مهم این است که در فوتبال ایران ، بازیکنان همیشه در روزهای سخت سخت کار می کنند. ما از نظر سخت افزاری و امکانات از تیم شرقی عقب هستیم ، اما با این وجود پرسپولیس همیشه با اشتیاق و تعصب بازی کرده و نشان داده است که لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارد.

پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد لغو بازی این تیم در لیگ برتر گفتند: پرسپولیس می خواست بازی کند اما شرایط به گونه ای بود که بازی لغو شد. اکنون پرسپولیس با کمبود بازیکن روبرو است و اگر این تیم با بازیکنان کرونا یا بازیکنان مصدوم روبرو شود کار دشوارتر خواهد شد. حالا باید پرسپولیس را به عنوان نماینده ایران ببینیم زیرا بازی این تیم مقابل کره اولسان برای کل ایران مهم است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه چقدر شانس قهرمانی پرسپولیس را دارد گفت: “در مسابقه با النصر شانس ما کمتر است زیرا تیم سعودی واقعاً شانس بیشتری دارد. ما می خواهیم پرسپولیس در دیدار برابر اولسان کره پیروز شود ، اما اگر اتفاقی بیفتد و ما برنده نشویم ، باید بدانیم که بازیکنان سخت کار کرده اند و پرسپولیس کار خوبی انجام داده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا