ورزشی

خبر بد برای رئالی‌ها – اخبار ورزشی

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ تعداد مصدومیت بازیکنان رئال مادرید روز به روز در حال افزایش است و کریم بنزما ، گلزن باتجربه و بازیکن کهکشانی فرانسوی ، به عنوان آخرین نام این لیست معرفی شده است. کریم بنزما در این هفته مصدوم شد. علیرغم شایعاتی مبنی بر رسیدن وی به دیدار برابر آتالانتا ، در نهایت زین الدین زیدان ریسک این بازیکن را نکرد و نام کریم بنزما از لیست بازیکنان دعوت شده برای رفتن به برگامو حذف شد.

البته تعداد بازیکنان مصدوم در اردوی رئال مادرید آنقدر زیاد است که دیگر غیبت کریم بنزما چیز عجیبی نیست. سرخیو راموس ، ادر میلیتو ، دنی کارواخال ، مارسلو ، ادن هازارد ، رودریگو گوس ، آلوارو اودریوزولا و فدره والورده را نیز باید در رئال مادرید مقابل آتالانتا غایب دانست و زیدان تقریبا هیچ ترکیب کاملی برای بازی ندارد.

به همین دلیل بازیکنانی مانند جاست ، گوتیرس ، آریباس ، دورو و بلانکو از تیم دوم رئال مادرید برای این مسابقه دعوت شده اند. پس از جدایی کریستیانو رونالدو ، رئال مادرید حتی نتوانست به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا برسد و با این بحران آسیب دیدگی ، آنها اکنون سخت تلاش می کنند تا از سد آتالانتا عبور کنند.

۲۵۶ ۲۵۱

دکمه بازگشت به بالا