ورزشی

خداحافظ پرسپولیس برانکو – اخبار ورزشی

تیمی که بزودی بیستم لیگ فوتبال ایران را آغاز خواهد کرد کاملاً متفاوت از پرسپولیس فصل قبل است. اکنون نشانه های زیادی وجود ندارد که برانکو “پرسپولیس” و یحیی گل محمدی باید تیم خود را بسازند. تیمی برای آینده.

به گزارش اخبار ورزشی ، این روزنامه دنیای اقتصادی وی می نویسد: “طی سالهای گذشته بارها” ثبات “پرسپولیس به عنوان عامل اصلی موفقیت تیم عنوان شده است. با این وجود ثبات مطلوب تقریباً هرگز در کادر مدیریت وجود نداشته است ؛ البته تا پنج سال شش مدیر عامل در پرسپولیس تغییر کردند. البته برانکو. به تنهایی ، 40 ماه برای یک تیم کار کردم ، که مدت زمان طولانی بود ، اما بسیاری از بازیکنان اصلی نیز در ترکیب باقی مانده بودند. برخی رفتند و برگشتند ، برخی رفتند و دیگر برنگشتند. به طور کلی ، تیمی که لیگ فوتبال ایران را راه اندازی می کند 20 ام خیلی زود با پرسپولیس فصل قبل کاملاً متفاوت بود. حالا دیگر نشانه زیادی از برانکو “پرسپولیس” نیست و یحیی گل محمدی باید تیم خودش را بسازد ؛ تیمی برای آینده.

در دور اول پوکر یا چهار قهرمانی ، پرسپولیس در هفته اول لیگ شانزدهم در تاریخ 26 آگوست 1995 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف سایپا رفت. دانشجویان برانکو در آن روز به عنوان میهمان تی شرت های عجیب و غریب و کمیاب می پوشیدند. سرانجام پرسپولیس در یک بازی دشوار و نزدیک به یک گل توسط کمال کامیابی نیا پیروز شد و سه امتیاز کسب کرد که این آغاز یک سری موفقیت های باورنکردنی برای تیم بود. شادی خاص کمال پس از به ثمر رساندن یک گل یک سلام نظامی بود. سلام برای لباس ثابت. کامیاب نیا اکنون یکی از معدود تیم های بازمانده است. بسیاری دیگر مفقود شده اند. تیم اصلی پرسپولیس در این بازی شامل موارد زیر است: علیرضا بیرانوند ، جلال حسینی ، محمد انصاری ، حسین ماهینی ، محسن ربیع خواه ، کمال کامیابی نیا ، محسن مسلمان ، امید عالیشاه ، فرشاد احمدزاده ، وحید امیری و علی علیپور. در جریان این مسابقه مهدی طارمی ، احمد نوراللهی و پل جانسکی از اوکراین به زمین آمدند. امروز فقط جلال حسینی ، کامیابی نیا ، علیشاه و امیری شخصیت های اصلی بازی هستند و فقط نوراللهی در انبار باقی مانده است. در همین حال ، منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس از جدایی محمد انصاری ، یکی از بازیکنان محبوب برانکو خبر دادند. در فصل آینده خبری از این بازیکن نخواهد بود و با خرید یحیی گل محمدی جای او پر می شود.

به جز این افراد ، پرسپولیس بازیکنان دیگری مانند رامین رضاییان ، صادق محرمی ، سروش رفیعی ، مهدی ترابی ، شجاع خلیل زاده ، بودیمیر و دیگران را به مرور زمان از دست داده تا جایی که پوست خود را کاملا از دست داده است. در عوض ، The White قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تعداد زیادی خرید انجام داد و نتایج یحیی در لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که از آنها در ترکیب اصلی استفاده گسترده خواهد شد. حامد لک برای گل ، سعید آقایی برای مدافع چپ ، میلاد سرلک برای مدافع ، احسان پهلوان در سمت چپ خط هافبک ، علی شجاعی برای موقعیت مشابه و البته عیسی آل کثیر در خط حمله ، تیمی را تشکیل می دهد که دیگر دیگر نیست امضای برانکو دارد. روز گذشته و پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات ، محمد شریفی هافبک 20 ساله سابق سایپا با عقد قراردادی دو ساله به تیم سفید پوشان اضافه شد.

پرسپولیس مدل خود را تغییر داده و باید دید آیا گل محمدی می تواند اطمینان حاصل کند که این تیم به موفقیت خود ادامه می دهد یا خیر. در حال حاضر ، شروع او در لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده و بسیار بالاتر از حد انتظار است. “اما داستان لیگ با دانشجویان با انگیزه متفاوت است.”

انتهای پیام

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا