ورزشی

خشم عجیب رئال مادرید؛ می خواهند بارسلونا قهرمان شود!

امروز ، سازمان لالیگا برنامه تعادل را در این فصل اعلام می کند و به گفته سرمربی رئال مادرید ، برنامه های آینده به قدری عجیب و غریب هستند که معتقد نیستند این خبر صحت دارد و آن را شوخی می دانند. به نکات کلیدی مربوط به هفته های 33 و 34 برنامه این باشگاه اعتراض می شود.

در حقیقت ، رئال مادرید در دو هفته آینده با دیدار مقابل خاتافه و بیلبائو روبرو خواهد شد ، وقتی مسابقه مقابل بیلیوا در ورزشگاه سن مامس برگزار می شود و بازی در این استادیوم همیشه برای رقبا دشوار است. اما بین این دو جلسه کمتر از 72 ساعت وجود داشت.

اما در همین دو هفته ، بارسلونا در خانه با اتلتیکو مادرید به مصاف هم خواهد رفت و پنج روز بعد با ویارئال روبرو خواهند شد. در حقیقت ، هفته 33 امین بازی رئال مادرید دو روز بعد از بازی بارسلونا و هفته 34 آنها روز قبل از تیم برگزار می شود. لوس بلانکوس شکایتی رسمی در این باره ارائه کرده و آمادگی پذیرش آن را ندارد. فواصل کوتاه در شرایط فعلی نیز احتمال آسیب دیدگی و ریزش چشم را در پی دارد.

با این حال ، با مصاحبه های جنجالی جرد پیکه طی چند روز گذشته ، خبرهای زیادی درباره تمایل فدراسیون فوتبال و سازمان لالیگا اسپانیا برای پیروزی در تیم های ویژه منتشر شده است و جالب است که گفته می شود طرفداران هر دو تیم از این نیرو حمایت می شوند. انجام می دهند.

255 41

دکمه بازگشت به بالا