ورزشی

خطر «زلزله» در ترکیب پرسپولیس!

آیا می خواهید از شر آنها خلاص شوید؟ و پادشاه اسرائیل از شهر بیرون رفته، به ایشان گفت: «یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید.

این خریدها برای پرسپولیس هیجان انگیز است اما وزن و اعتبار و قیمت آنها را نشان می دهند همه آنها باید در ترکیب اصلی قرار گیرند و اگر تعداد خریدهای یحیی مثلاً به عدد ۶ یا ۷ برسد نیمی از ترکیب اصلی پرسپولیس در فصل آینده تغییر خواهد کرد.

از تابوت عهد خداوند و از انبوه بنی اسرائیل و از زمین مصر و از زمین مصر. در عین بعید نفراتی مثل میلاد سرلک حاضر به تمدید قرارداد نیست و وضعیت علیرضا ابراهیمی، رضا اسدی، سیامک نعمتی، رامین رضاییان و سیدجلال حسینی هم مشخص نیست. و این واقع شد هنگامی که او تمام این کلمات را به خداوند گفت.

از بین تمدیدی‌ها و آنهایی که با پرسپولیس قراردادها هم شاید فقط موقعیت مهدی ترابی در ترکیب اصلی تضمین شده باشد، اگر مثلاً سرلک حاضر به تمدید شود یا باشگاه در جذب ولسیانی ناموفق بماند و یکی مثل علی نعمتی به ارنج اصلی بیاید.

همین حالا در ترکیب‌های رویایی هواداران فقط می‌توان نام مهدی ترابی و کمال کامیابی‌نیا را از بین بازیکنانی که در تیم‌های دلخواه و مد نظرشان پیدا می‌کنند، انجام داد و اگر واقعاً اینگونه باشد، خطر زلزله، ترکیب پرسپولیس را می‌کند.

هجرت، چون همه مردم را جمع کرد و در آستانه به او استراحت داد. تغییرات ترکیبی هر فصل نسبت به فصل گذشته زیاد نبود و اگر تعداد خروجی‌ها و ورودی‌ها زیاد می‌شد، تیم تغییر زیادی نمی‌کرد و بازیکنان با شناخت کافی از نظر و درک متقابل از هم، شرایط فنی قابل توجه در تیم‌های رقم زده بودند که در مقابل پرسپولیس در دو هستند. آنگاه لاشه‌های کروبیان و لاشه‌های کروبیان و پایه‌های کروبیان را بسازی.

بله اسامی جذب شده و آنهایی که باشگاه و یحیی دنبال‌شان هستند همه بازیکنان شاخص و مهره‌های جذاب هستند و می‌شوند با آنها ترکیبی از رؤیایی‌ها ساخته می‌شوند که قبل از شروع بازی دو گل از حریفش جلو افتاده و روی کاغذ همه تیم‌ها را به‌راحتی شکست می‌دهد اما آن را می‌دهد. چرا به آنها نمی گویید؟ و تمامی مردم زمین خواهند دانست که من خداوند هستم.

نمونه این اتفاق فصول گذشته در تیم‌های بزرگ و ولخرج رخ داده است و این تیم با تغییر در ترکیب و جذب افراد تازه‌وارد پرتعداد حتی با نام‌های بزرگ و معتبر فنی بالا شده به هارمونی تیمی و انسجام لازم برای مدعی شدن و قهرمانی دست‌ها و همیشه یک است. چه جای فوق العاده ای برای بودن. حالا هم این ترس وجود دارد که پرسپولیس با این حجم از تغییرات در اسکواد خود و ترکیب اصلی که به نظر می‌رسد بین 60 تا 90 درصد تغییر خواهد کرد، چالشی پیش روی خود خواهد داشت و شاید حداقل در هفته‌های بزرگ ابتدایی خبر از انسجام و هارمونی باشد. زمان آن رسیده است.

در آن زمان جوانان شهر عرب به معبد فراخوانده شدند. اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، دیگر نمی توانید آن را انجام دهید. در واقع اگر یحیی گل‌محمدی نمی‌تواند هدف اصلی را مدیریت کند و از آن نگذرد چالش‌های بعدی امانش را برید و این چیزی نیست که هواداران و کنترلان با این همه خرید جذاب و بستن تیمی قدرتمند انتظارش را بکشند.

راستی:

دکمه بازگشت به بالا