ورزشی

خطر محرومیت بیخ گوش پرسپولیس/ ۲۵ بهمن آخرین فرصت پرداخت مطالبات دستیار کالدرون

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال نامه ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده و در آن اعلام کرده است که این باشگاه فقط تا 16 فوریه فرصت دارد تا با پرداخت مطالبات مربی سابق اسپانیایی خود از محرومیت نقل و انتقالات جان سالم به در ببرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، پس از آنکه کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش را تعیین کردند و باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات آنها کنار گذاشته شد ، بازیکنان پرسپولیس پرونده را به دادگاه عالی ورزش رساندند تا تجدید نظر شود. تصمیم فیفا ، اما چون رسیدگی به پرونده در CAS هزینه های خاص خود را دارد ، مدیر وقت پرسپولیس تصمیم گرفت در مورد اینیگو والنسیا بدنساز ، اعتراض به CAS نداشته باشد و تقاضای 78000 دلار (حدود 1.8 میلیارد دلار) کند. ) برای پرداخت آن.

با این حال ، پس از چند ماه ، دیگر خبری از پرداخت والنسیا به وی برای ادامه موضوع از طریق كمیته انضباطی فیفا نبود. از آنجا که تصمیم کمیته انتخاب بازیکنان و کارآموزان فیفا لازم الاجرا بود ، کمیته انضباطی این م institutionسسه ابتدا نامه ای را به پرسپولیس فرستاد و آنها را از پرداخت مطالبات کارآموزان پرسپولیس اخطار داد و سپس خواستار پرداخت فرصت یک ماهه در اسرع وقت شد. تا جایی که ممکن است. با این وجود پرسپولیس هنوز قادر به پرداخت 78000 دلار نبود تا اینکه فیفا 10 روز پیش سرانجام در آخرین نامه خود به پرسپولیس اعلام کرد اکنون باید از پرسپولیس به دلیل نادیده گرفتن تصمیم کمیته وضعیت فیفا شکایت شود. والنسیا را با جریمه انضباطی پرداخت کنید و برای پرداخت فقط تا 13 فوریه شارژ کنید.

منابعی در باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با اخبار ورزشی این خبر را تأیید کردند و اظهار داشتند که در نامه اخیر فیفا نوشته شده است که اگر پرسپولیس ادعای والنسیا را همراه با جریمه تا مهلت مقرر (16 فوریه) پرداخت نکند ، از این سلب مالکیت می شود. انتقال.

پرونده اینیگو والنسیا پرسپولیس را با محرومیت از انتقال تهدید می کند ، در حالی که این باشگاه در پرونده ماریو بودیمیر نیز با خطر محرومیت از انتقال روبرو است. طبق گفته وکلای کروات ، پرسپولیس فقط تا 3 فوریه فرصت دارد 500 هزار یورو به بودمیر بپردازد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا