ورزشی

خط دفاعی استقلال مقابل ضعیف ترین خط حمله نیم فصل دوم لیگ برتر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، در دیداری به تعویق افتاده در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر ، امشب آبی پوشان تهرانی میهمان صنعت نفت آبادان هستند و این دیدار در حالی برگزار می شود که شاگردان مجیدی با 34 امتیاز در مکان پنجم قرار دارند و میزبان آنها در رتبه دوازدهم با 26 امتیاز قرارداد.

صنعت نفت یکی از تیم هایی بود که در نیم فصل دچار بحران شد و پس از سایپا و ماشین سازی سومین تیم ضعیف جدول فرضی در نیم فصل بود. نفتی ها در هفت بازی که در نیم فصل دوم انجام داده اند هنوز طعم پیروزی را نچشیده اند و سهم آنها برای کسب 3 تساوی فقط 3 امتیاز است.

اما آنچه در نیم فصل دوم برای تیم صنعت نفت تبدیل به یک پاشنه آشیل شد ضعف بسیار بالا در گلزنی بود. حدی که آنها در 7 بازی خود در نیم فصل دوم فقط یک بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده اند.

در واقع امشب ، خط دفاعی استقلال در مقابل تیمی که ضعیف ترین خط حمله در نیم فصل دوم است ، مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و اگر آمار ملاک باشد ، باید گفت که مدافع امشب کار سختی نخواهد داشت.

دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر امشب از ساعت 21:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا