ورزشی

خط نشان پرسپولیسی سابق برای قرمزها

ایمان گودرزی؛ محمد نصرتی فقط افسوس غیبت تماشاگران را می‌خورد. او با این‌که پرسپولیس را یک تیم پرمهره می‌داند اما به پیروزی تیمش در این بازی ایمان دارد. نصرتی اما از تأخیر در انتخاب سرمربی تیم ملی دلخور و انتظار دارد که مسئولان فدراسیون هر چه سریع‌تر به این بلاتکلیفی پایان دهند.

همکاری با پاکو خمس چگونه است؟
من با مربیان زیادی کار کردم. آقای خمس جدا از این‌که عاشق کارشان هستند و وقت زیادی برای تیم می‌گذارند یک انسان واقعی هم هستند. قبلاً هم گفتم که یک فرد بسیار منطقی با اخلاقیات بسیار خوب. او به همه دستیاران و بازیکنان احترام می‌گذارد و برای کارشان ارزش قائل است. شخصیتش برای من جذاب است و از همکاری با او لذت می‌برم. هر روز زمان زیادی برای تیم می‌گذارد و همیشه در حال برنامه‌ریزی، شناخت تیم و سازماندهی است و به هواداران اطمینان می‌دهم که زمان کار او در تراکتور فقط معطوف به تمرین نیست و پیش و پس از آن هم مثل یک کارمند در خدمت تیم است. البته یک حسرت هم دارم. حسرت می‌خورم که در زمان فوتبالم با چنین فردی نتوانستم کار کنم. خیلی دوست داشتم الان فوتبالیست بودم و او سرمربی‌ام بود. خدایی نکرده نمی‌خواهم به سرمربیانم توهین و بی‌احترامی کنم و همه آنها بسیار برایم زحمت کشیدند اما خیلی دوست داشتم که به‌عنوان یک بازیکن با آقای خمس کار کنم.

محمد نصرتی در عجیب‌ترین حکم مدیریتی فوتبال

بعد از آمدن خمس تراکتور روند بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و این راه ادامه دارد
همان‌طور که اشاره کردم در کنار کادر فنی خوبی که داریم، بچه‌های تیم هم کامل در اختیار هستند. شما دقت کنید ما نسبت به تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد، گل گهر و حتی مس‌رفسنجان بازیکن کمتری داریم اما اگر نتیجه گرفتیم دلیلش همان مسائلی است که به آن اشاره کردم.

بازی با پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به چند دلیل بازی خوبی خواهد شد. اول این‌که زمین ورزشگاه شهید سلیمانی کیفیت بسیار خوبی دارد و آقای خمس هم حساسیت زیادی روی این موضوع دارند که طبعاً کمک زیادی به کیفیت بازی دو تیم اضافه می‌کند. دوم این‌که ما و پرسپولیس فوتبال تاکتیکی را ارائه می‌دهیم و بازیکنانی داریم که داخل زمین خیلی خوب این مهم را انجام می‌دهند. پرسپولیس یک تیم پرمهره و خوبی است که همچنان یکی از مدعیان قهرمانی بوده و همین هم به جذابیت بازی‌شان با ما اضافه می‌کند. ما شناخت خوبی از تک تک نفرات‌شان و شکل بازی‌شان را داریم.

تنها نکته منفی این بازی عدم حضور تماشاگران است
واقعاً. فوتبال بدون آنها هیچ لطفی ندارد. ما آخرین جلسه تمرین‌مان را با حضور آنها انجام دادیم که فضای بسیار خوبی هم بود. اما هواداران ما مطمئن باشند که از دیدن یک بازی زیبا در پای گیرنده‌شان لذت خواهند برد.

تراکتور حالا شانس کسب سهمیه را دارد
ما از روز اول تمرکزمان این بود که در پایان فصل جایگاه خوبی را به دست آورده و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. در حال حاضر هم همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که در نهایت رضایت هواداران جلب شود.

محمد نصرتی: نمی ‌دانیم قضاوت ‌ها با انتقاد ما اصلاح می ‌شود یا با سکوت ما |  طرفداری

برای چندمین مرتبه است که به‌عنوان بازیکن سابق پرسپولیس مقابل این تیم قرار می‌گیری و…
فوتبال همین است. به هرحال بازی مقابل تیم‌هایی که قبلاً برای‌شان بازی کردی حس و حال خاصی دارد. اما الان تمام تمرکزم روی تراکتور است چون از این تیم ارتزاق می‌کنم و امیدوارم در بازی امروز ما برنده از زمین خارج شویم.

نظرتان در مورد بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی چیست؟
واقعاً درباره این اتفاقات و شکل تصمیم گیری‌ها در فدراسیون فوتبال چه حرفی بزنیم که به خودمان و دیگران برنخورد. آن از آقای کی‌روش با نتایج فوق‌العاده ضعیفش آبروی فوتبال ما را برد و بعدش هم مدتی فدراسیون را سرکار گذاشت و رفت با قطری‌ها به توافق رسید این هم از شرایط فعلی. یکی از دستیارانش هم گفته که قطری‌ها در جریان جام جهانی با آنها مذاکره کرده‌اند.
دیگه بدتر. متأسفانه مسئولان فدراسیون طوری در این مدت رفتار کرده‌اند که خیلی‌ها دلسرد شده‌اند. در حالی که تیم ملی متعلق به همه است.

257 251

دکمه بازگشت به بالا