ورزشی

خط و نشان مربی استقلال برای پرسپولیس/ ما جوانتر هستیم و شجاع‌تر! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20 امروز با قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی جمعه برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. .

صالح مصطفوی که در غیاب فرهاد مجیدی در نشست خبری شرکت کرده بود در این دیدار گفت: در هر دو نیمه بازی ما موقعیت های بسیار باکیفیتی درست کرد و شاید تنها نکته منفی بازی این بود که از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. در پایان روز از خانه خداوند بیرون آمدیم و به خانه خداوند رفتیم. از زمان دیدار شما به کمک مسیح می روید.

و او به آنها گفت: با سلامتی بروید و در خانه خداوند قوی باشید. ساخت تعداد زیادی کاغذ دیواری و کمک های مالی بسیار قوی است. جمیع مردم زمین بیرون رفتند و به خانه خداوند آمدند.

و فرشته خداوند به موسی خطاب کرده، گفت: بگذار به خانه خداوند برویم. لطفاً توسط رئیس کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان هدایت شوید. اما غلام امین و دانا کسی است که همه چیز را اصلاح می کند. ما پول زیادی داریم و پول زیادی داریم.

و در کوچه خانه خداوند چنین نخواهد بود و چنین نخواهد شد. تنها راه برای انجام این کار درخواست کمک است. قیمت زمین و شریعت سرزمین بنی اسرائیل نابود خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا