ورزشی

خمس: اگر دنبال مقصرید، من مقصرم/ دیگر کراوات قرمز نمی‌زنم!

سرمربی تراکتور بعد از باخت خانگی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: از لحاظ فنی خوب نبودیم و اگر دنبال مقصر هستید آن مقصر من هستم.

به گزارش اخبار ورزشی، پاکو خمس بعد از باخت یک بر صفر تیمش با گل به خودی هادی محمد مقابل مس رفسنجان در تبریز در پاسخ به این‌ سوال که بازی تراکتور خوب نبود یا مس بهتر بود؟ پاسخ داد: ما در ارسال پاس‌ها خیلی اشتباه داشتیم و این کیفیت در حد تراکتور نبود. چند موفقیت هم داشتیم و امروز روزی نبود که بتوانیم بازی‌مان را انجام دهیم.

من مقصر هستم

خمس با بیان اینکه او مقصر این شکست است گفت: فکر نمی‌کنم مس بازی تحت فشار را ما حذف کرده باشد و ما هم فشار این تیم را رده کرده باشیم. سانترهایمان هم خوب نبود و از لحاظ فنی خوب نبودیم و اگر دنبال مقصر هستید آن مقصر من هستم.

بیشتر بخوانید

او در واکنش به اینکه آیا تراکتور از فکر شکست به پرسپولیس خارج نشده است؟ اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم بازیکنان در فکر باخت مقابل پرسپولیس بودند. ما خیلی وقت‌ها فریب نتیجه را می‌خوریم. شاید می‌توانستیم این دو بازی را ببریم و حقمان در این دو بازی باخت نبوده است و این اتفاقات طبیعی است.

دیگر کراوات قرمز نمی‌زنم

سرمربی تراکتور در نشست خبری با خنده گفت: دیگر کراوات قرمز نمی‌زنم چرا که خوش یمن نیست.

خمس در واکنش به اشاره به اشتباهات دروازه‌بان تراکتور در غیاب اخباری گفت: به تمام بازیکنانم اعتقاد دارم در مورد دروازه بان هم همینطور است و من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند. باید هوای بازیکنان پراشتباه را هم داشت.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگار اخبار ورزشی مبنی بر اینکه چرا توپ‌های تراکتور گل نشد گفت: تحلیل شما صحیح است و چند موقعیت خوب داشتیم و روزمان نبود اما می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها نبازیم و باید بازیکنان را مجبور کنیم که بهتر بشوند تا شاهد پیشرفت در تیم باشیم.

وی در رابطه با تاثیر منفی کارت زرد گرفتن بازیکنان تیمش ادامه داد: باید جریمه نقدی سنگینی برای گرفتن کارت توسط بازیکنانمان در نظر بگیریم و بیشتر روی این موضوع کار کنیم.

درست نیست روی این باخت ما را تحلیل کنید

خمس همچنین خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اگر فقط بخواهیم روی این بازی تراکتور را تحلیل کنیم، درست نیست این تیم همان تیم هفته‌های پیش است و این باخت به دلیل اشتباهات فنی و فردی بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا