ورزشی

خوابگاه، مشکل کمانداران برای اردو/ تمرین فقط برای ملی‌پوشان تهرانی!

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: از آنجا که ما خوابگاه نداریم ، شرایط مناسبی برای راه اندازی اردو نداریم و فقط می توانیم برنامه های تمرینی را برای تیم ملی تهران در محل تیراندازی با کمان برگزار کنیم.

بهزاد پاکزاد در مصاحبه با اخبار ورزشی ، در مورد راه اندازی اردوی تیراندازی با کمان با اجازه ستاد وزارت ورزش و جوانان شرکت برای میزبانی اردوها در رشته های انفرادی اظهار داشت: ما برای ورزشکاران هاستگاه شخصی نیستیم. البته پیروی از پروتکل بهداشت در خوابگاه عمومی کاملاً دشوار است و ما قادر به برپایی چادر برای همه کمانداران در وب سایت تیروکمان نیستیم زیرا اوضاع کشور به کروایروس سفید تغییر نکرده است.

وی گفت: “اگر یک خوابگاه خصوصی داشته باشیم ، اردو زدن با قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی آسان تر خواهد بود.” اما در شرایط فعلی چاره ای نداریم که بطور منظم آموزش های لازم را فقط به نیروهای ملی تهران ارائه دهیم و در شهرها با هماهنگی رئیس ستاد آموزش های ویژه ای را برای آنها فراهم کنیم تا وضعیت به حالت عادی برگردد. این در حالی است که ورزشکاران شهرستان از زمان ظهور کوراو ویروس با هماهنگی نماینده استان ، در این رشته تمرین می کنند و مشکلی برای آنها وجود ندارد.

پاکزاد افزود: “مشکل اصلی ما تیم ملی تهران است که به دلیل عدم تمرین در خانه در خانه تمرین می کنیم. با این حال باید برنامه تمرینی خود را با تیم ملی در وب سایت تیروکمان شروع کنیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش می رود.” خواهد بود.

وزیر خارجه فدرال افزود: اگر وضعیت کشور در صورت ابتلا به بیماری سریعتر سفید شود ، این فرصتی برای ما است که اردوگاه خود را سریعتر شروع کنیم ، اما در صورت ادامه ، این یک تهدید واقعی خواهد بود. از آنجا که رقبای اروپایی و آمریکایی ما به دلیل سیستم خانه خود و به دلیل فضای باز در اطراف خانه خود ، در تمرین تیراندازی مشکلی ندارند ، این وضعیت خوبی برای ورزشکاران ما ایجاد نمی کند.

وی گفت: تمام مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان تا فوریه توسط فدراسیون جهانی کشتی لغو شده بود. بازگشت به حالت عادی.

دبیر تیراندازی با کمان در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه خاصی برای پیکان در المپیک دارد ، افزود: از آنجا که کرونا ویروس برانگیخته شد ، زهرا نعمتی توانست از طریق قرنطینه و در ارتباط با مربی خود تمرینات خود را در کیش قرنطینه کند. مراقب باش. میلاد وزیری مدتی نیز در یزد بوده است و در این مدت علاوه بر تمرینات بدن سازی ، او نیز برای حفظ تناسب اندام خود از فاصله دور نیز شلیک کرده است.

پاکزاد در مورد وضعیت خوابگاه کمانداران گفت: “خوابگاه آتشگاه در سایت تیروکمان در حال ساخت است و اگر بودجه به موقع تزریق شود ، احتمالاً ظرف شش ماه آینده تکمیل می شود.”

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به ارائه برنامه اردو توسط سرمربی تیم ملی تفریحی به فدراسیون ، آیا می توان اردویی را در تاریخ اعلام شده برگزار کرد یا خیر؟ وی افزود: از مربیان Recreo و Compound درخواست کردیم که برنامه های اردویی و حتی فدراسیون ها را اعلام کنند تا ببینیم در شرایطی می تواند اردو باشد یا مسابقه باشد. در این زمان امکان اردو زدن در یک تاریخ مشخص امکان پذیر نیست و باید اوضاع کاهش یابد تا همه کمانداران بتوانند متحد شوند. آنچه برای فدراسیون اهمیت دارد سلامتی کمانداران است و به دلیل کمبود خوابگاه نمی توان سلامت آنها را به خطر انداخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا