ورزشی

خواسته سرمربی آرسنال از سران لیگ برتر درباره بازی در شرایط کرونا

مایکل آرتتا در جریان شیوع کرونا در بین تیم های لیگ برتر انگلیس از لیگ برتر انگلیس برای این تیم عدالت خواست.

آرسنال در تنها دیدار روز اول هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-1 لیدز یونایتد را شکست داد.

مایکل آرتتا پس از بازی گفت: “هفته بسیار سختی بود اما با ما و نتایج ما بسیار خوب بود.” امروز باید خوشحال باشیم

ویروس کرونا از نوع امیکرون در بریتانیا در حال گسترش است و اکنون به بسیاری از باشگاه‌های فوتبال رسیده است. بازی های بیشتری در لیگ برتر لغو می شود.

همانطور که لیگ روز پنجشنبه اعلام کرد، بازی‌های شنبه ساوتهمپتون مقابل برنتفورد، واتفورد مقابل کریستال پالاس، وستهم یونایتد مقابل نوریچ سیتی و اورتون و لسترسیتی که برای یکشنبه برنامه ریزی شده بود، به درخواست باشگاه به تعویق افتاد. دیدار روز شنبه منچستریونایتد و برایتون نیز لغو شد.

در بریتانیا، دولت تخمین می‌زند روزانه صدها هزار نفر به نوع آمیکرون مبتلا می‌شوند.

قرار است روز دوشنبه یک جلسه لیگ برتر برای بررسی گزینه ها برگزار شود و آرتتا برای شفاف سازی درخواست کرده است. آرتتا به Sky Sports گفت: همه سالم هستند. ما همیشه دستورالعمل ها را دنبال می کنیم. حالا تا می توانید بازی کنید و ما تا جایی که می توانیم بازی می کنیم. برگزاری لیگ برتر بهترین تصمیم را برای همه خواهد گرفت. همه ما می خواهیم با قوانین یکسانی بازی کنیم. تصمیم آنها هر چه باشد برای مسابقه بهترین است، اما باید توضیح داده شود.

از آرتتا پرسیده شد که آیا اوبامیانگ آینده ای در باشگاه دارد یا خیر، اما مربی پاسخی نداد. آرتتا گفت: «او در بازی امروز شرکت نکرد. این. در حال حاضر مسائل مربوط به حریم خصوصی وجود دارد که باید به آنها احترام بگذارم.

به گزارش اخبار ورزشی، اوباما از آمریکا اندکی پیش از دیدار آرسنال مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس از این تیم اخراج شد. مایکل آرتتا این اقدام را “نقض اصول انضباطی” خواند و حتی کاپیتان خود را برهنه کرد.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا