اقتصادی

خودکشی، عامل اصلی مرگ در میان نظامیان صهیونیست+آمار

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، آمار رسمی مرکز تحقیقاتی کنست (پارلمان صهیونیست) نشان می دهد که رژیم صهیونیستی سالانه 500 مورد خودکشی ثبت می کند که 100 مورد از آنها در نسل جوان این سیستم و در رده سنی 15 سال تا تاریخ. 24. سال است.

به گفته فلسطین امروز ، خودکشی هنوز عامل اصلی مرگ و میر در صفوف ارتش اسرائیل در شرایط غیر رزمی است و این پدیده در سالهای اخیر تشدید شده است. اما به نظر می رسد میزان واقعی خودکشی بیشتر از آمار باشد ، زیرا در برخی موارد خودکشی تصادف در حین آموزش یا تصادف تلقی می شود ، به این معنی که تعداد واقعی سربازانی که خودکشی می کنند پنهان است.

چرا سربازان اشغالگر خودکشی می کنند؟

بر اساس این گزارش ، دلیل خودکشی در صفوف ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل گسترش این پدیده در فلسطین اشغالی به دلایل مختلف روانی ، اجتماعی و اقتصادی ، به ویژه با نرخ بالای بیکاری و فقر است و آن را جداگانه دانست. در صهیونیسم جامعه.

میزان خودکشی در فلسطین اشغالی

فلسطین امروز افزود که آمارهای رسمی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت اسرائیل نشان می دهد که در سال 2020 ، 6 هزار و 215 نفر خودکشی کرده اند (اگرچه همه آنها منجر به مرگ نشده اند). بین سالهای 2010 تا 2020 ، حدود 5380 نفر در فلسطین اشغالی خودکشی کردند ، حدود 500 نفر در هر سال. سالانه 100 مورد از این آمار در بین ارتش اسرائیل وجود دارد.

طبق آمار ، 80 درصد از اقدام های خودکشی در بین مردان و 20 درصد مربوط به زنان است. 60 درصد افرادی که خودکشی کردند 26 ساله در دبیرستان بودند. دوره های مربوط به آمادگی برای پیوستن به ارتش یا خدمت سربازی و دوره های خدمت در رده های ذخیره.

در این گزارش آمده است “افرادی که بیشتر در معرض خودکشی در فلسطین اشغالی هستند مهاجران یهودی از روسیه ، اتیوپی ، آفریقا یا افراد مسن به دلیل اقتصاد ، جامعه یا آوارگی هستند.”

علت خودکشی سربازان صهیونیست

بر اساس این گزارش ، افزایش تنش های روانی بین ارتش دلیل اصلی خودکشی به دلیل عوامل روانی ، اجتماعی و امنیتی ، جنگ و درگیری مداوم است.

اکثر سربازانی که خودکشی کرده اند مدتهاست که نگران آینده ، سرخوردگی و سردرگمی شدید هستند. طبق آمار ، در سال 2020 ، 1710 درخواست خدمات بهداشت روانی از ارتش دریافت شد ، نام 26 سرباز در بخش پرخطر ثبت شد و تلاش شد تا آنها از خودکشی نجات پیدا کنند.

بر اساس این گزارش ، خدمت سربازی ارتش را از محیطی که در آن قرار داشت دور می کند و این باعث ایجاد تنش می شود. خدمت سربازی ، تعامل با رده های بالاتر ، فاصله از والدین ، ​​دوستان و امثالهم ، و همچنین وضعیت امنیتی در سرزمین های 1967 که زندگی نظامی در خطر است ، همه باعث افسردگی و استرس روانی شدید در ارتش می شود.

مخفی کردن آمار واقعی

تخمین زده می شود که منابع منابع انسانی در ارتش اسرائیل آمار واقعی در مورد شیوع خودکشی در میان نظامیان صهیونیست را پنهان می کند و خودکشی عامل اصلی مرگ ارتش صهیونیست در غیاب جنگ یا اقدام نظامی است.

انتهای حرف / متر



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا