ورزشی

خیز پیکان و سپاهان برای صعود به نیمه نهایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال دو تیم پیکان و سپاهان برای صعود به مرحله نیمه نهایی امروز نیاز به پیروزی دارند. شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان که در بازی نخست خود موفق شدند با نتیجه سه بر صفر به آسانی از سد تیم شهرداری ارومیه عبور کنند، امروز در صورت پیروزی، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست خواهند آورد. شاگردان تندروان در تیم شهرداری ارومیه نیز برای باقی ماندن امید به مرحله نیمه نهایی، آخرین تلاش خود را خواهند کرد تا پیکان را شکست دهند و کار را به بازی سوم بکشانند. در عکس شهر آروم نور روز را دیده اید.

در دیگر بازی امروز نیز شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان اصفهان که آنها نیز در بازی خود موفق شدند تیم پاس گرگان را به راحتی و با نتیجه سه بر صفر از پیش بردند، امروز برای کسب دومین پیروزی و صعود به نیمه نهایی مقابل. زمان پایان زمین است. پاس گرگان نیز که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند، با حضور در جمع هشت تیم مسابقات، موفقیت بزرگی کسب کرده و برای صعود به نیمه نهایی کار بسیار سختی در مقابل تیم قدرتمند سپاهان در پیش دارد.

برنامه مدیریت Amros (GNU SENABH، SUBSTITUTE) بیان می کند:

اس ران- ساهان- ساعت 15: 30-

یان تهران- شهرداری ارومیه- ساعت 18: 30- شورای فدراسیون

خانه دو یا سه قسمت است و به همان اندازه و به اندازه یک مربع وسط مربع است.

تیم هراز آمل شکست سه بر یک را مقابل فولاد سیرجان در بازی رفت متحمل شد و شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز برای باقی ماندن در مسابقات به پیروزی در بازی فردا می خواهند که کار را به بازی سوم بکشند.

شاگردان اسماعیل بادرنگین در تیم مس رفسنجان نیز که بازی تماشایی و جذابی مقابل مقاومت یزد را به نمایش گذاشتند و با نتیجه سه بر دو مغلوب شدند فردا باید تیم مقاومت یزد را شکست دهند تا آنها نیز کار را به بازی سوم بکشند و در مسابقات باقی بمانند.

این برنامه بر اساس موارد زیر است:

هراز مل – فلاد سیرجان – ساعت :۳۰ – سالن فدراسیون

مس رفسنجان- مقاومت یزد- ساعت 18: 30- شورای فدراسیون

دکمه بازگشت به بالا