ورزشی

دادگاه استیناف، حکم کمیته انضباطی علیه «امید نورافکن» را تایید کرد

آفتاب‌‌نیوز :

امید نورافکن بازیکن تیم «سپاهان اصفهان» که در بازی این تیم با «پرسپولیس تهران» دز چارچوب هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور با اقدامی عجیب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نسبت به تماشاگران پرسپولیس، حواشی را رقم زده بود و در ابتدا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه یک میلیارد ریالی محکوم شد که این حکم توسط دادگاه استیناف امروز مورد تایید قرار گرفت.

«امید نورافکن» بازیکن تیم «سپاهان اصفهان» چندی پس از صدور حکم جریمه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعتراض به این حکم در دادگاه استیناف، خواستار تجدیدنظر درباره این جریمه سنگین شد.

امروز کمیته استیناف عین این حکم را تایید کرده تا امید نورافکن، ستاره مصدوم سپاهان مجبور به پرداخت یک میلیارد ریال به دلیل اقدام غیراخلاقی در قبال تماشاگران پرسپولیس شود.

در حکم دادگاه استیناف آمده است: با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیدار تیم‌های «سپاهان اصفهان» و «پرسپولیس تهران» در چارچوب هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اصفهانی با گل استثنایی «رضا اسدی» به پایان رسید.

دکمه بازگشت به بالا