دانشگاه آزاد اسلامی به انتخابی مطمئن برای نسل جوان و دانشجو تبدیل شده است

سید حسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران گروه منطقه ای خبرگزاری آنا در بیرجند ، خاطرنشان کرد که دانشگاه آزاد اسلام به یک انتخاب مناسب و ایمن برای نسل جوان و دانشجویان تبدیل شده است. اولین دانشگاه تنها بر اساس سوابق تحصیلی ، تا زمان تمدید دوشنبه ، 6 سپتامبر.

وی افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به نشانی www.azmoon.org ، ابتدا راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و پس از مطالعه و کسب اطلاعات ، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم با ارائه کارت اعتباری به ثبت نام کنید و زمینه کشت را انتخاب کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلام منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مرحله ثبت نام ، واحدهای بیرجند ، فردوس ، قاین ، طبس و نهبندان در کلیه مقاطع کاردانی و کارشناسی ارشد در همه رشته های تحصیلی به جز رشته های گروه علوم پزشکی دانشجو می پذیرند ، اظهار داشت: عنوان این رشته در سایت واحد مذکور و همچنین پایگاه داده مرکز سنجش دانشگاه ذکر شده است.

هاشمی با اشاره به قابلیت ها و قابلیت های واحد بیرجند گفت: بسیاری از امکانات علمی ، پژوهشی ، رفاهی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلام در منطقه و حتی شرق کشور بی نظیر است.

دانشگاه آزاد اسلام به انتخابی مطمئن برای نسل جوان و دانشجویان تبدیل شده است

تمدید انتخاب رشته متقاضیان رشته هایی با آزمون دانشگاه آزاد شرکت کننده در کنکور 1400

او ایستاد انتخاب رشته متقاضیان دوره های دارای آزمون دانشگاه آزاد اسلام شرکت کننده در آزمون های سراسری سال 1400 اعلام و یادآور شد: انتخاب رشته برای متقاضیان دارای آزمون دانشگاه آزاد اسلام شرکت کننده در آزمون های سراسری (به جز پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی) تمدید و بر اساس با اعلام مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی ، همه این داوطلبان می توانند با مرور وب سایت مرکز به آدرس www.azmoon.org تا نیمه شب دوشنبه ، 6 سپتامبر ، یک رشته را انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی افزود: داوطلبان ملزم به ورود به سیستم با استفاده از کد دسترسی تحت رونوشت و کد ملی هستند و پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته ، حداکثر 100 دوره و محل متناسب با موضوع مربوطه را انتخاب کنند. گروه آزمایشی

هاشمی ادامه داد: داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی ، در گروه های هنری و زبان های خارجی شرکت کرده اند و مجاز به انتخاب رشته هستند ، در صورت تمایل می توانند محدوده این گروه را در بین 100 انتخاب خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلام در دفترچه محل مورد نظر خود را نیافتند ، باید توجه داشته باشند که در صورت تمایل بیش از 95 درصد محل دانشگاه آزاد اسلام در مقطع کاردانی و کارشناسی ارشد بدون آزمون ، در صورت تمایل می توانند با مراجعه به دانشگاه ثبت نام کنند. www. azmoon.org.

رئیس دانشگاه آزاد اسلام خراسان جنوبی توضیح داد: داوطلبان باید ابتدا اطمینان حاصل کنند که محل رشته مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته وجود دارد و سپس هزینه انتخاب رشته مربوطه را ادامه دهند.

توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد بستر مناسبی را برای خلاقیت نسل جوان فراهم کرده است

هاشمی با اشاره به اینکه گسترش کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلام و همچنین ایجاد زمینه های جدید مورد نیاز منطقه بستر مناسبی را برای آموزش بیشتر و ظهور و خلاقیت نسل جوان و دانشجویان فراهم کرده است ، اظهار کرد: محققان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلام منطقه نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی دارای موقعیت معتبری است.

وی برگزاری مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بین المللی دانشگاه آزاد بیرجند در سال گذشته را یک موفقیت ارزشمند دانست و از معاون دانشگاه آزاد اسلامی بین المللی تشکر کرد و یادآور شد: این دانشگاه برای تقویت معنویت و اسلام دانشجویان ، فرهنگ متنوعی را در دستور کار خود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلام خراسان جنوبی با اشاره به نزدیک به چهار دهه فعالیت دانشگاه اسلامی استان گفت: حضور اساتید ، دانشکده ها ، کلاس های درس مجرب و شناخته شده و سالن های بزرگ و مجهز ، واحدهای فناوری و مدرن خوابگاه های دانشجویی و امکانات ویژه دانشجویی ، به ویژه توانایی و ایمنی در برگزاری کلاس های مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی ، دانشگاه آزاد اسلام را به گزینه ای امن و مناسب برای جوانان منطقه تبدیل کرده است.

انتهای پیام / 4103/4062 /

خروج از نسخه موبایل