ورزشی

داوری: برگزار نشدن انتخابات کمیته ملی المپیک، تنش‌ها را بیش‌تر می‌کند

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار نمی شود و روند انتخابات بیش از این طولانی می شود، باعث افزایش تنش و حاشیه سازی بیشتر برای ورزش کشور می شود.

به گزارش اخبار ورزشی، جواد داوری پس از ثبت نام برای تصدی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: حضور وی در هیات اجرایی در صورتی مثمر ثمر خواهد بود که نوبت را از دوش ورزش به ویژه فدراسیون های ورزشی بگیرد. من به این هدف آمدم که بتوانم با اهدافی که دارم و صحبت هایی که با دوستان داشتم یک سری مشکلات و مشکلات را بهتر حل کنم. از دوستانی هم که در دوره بودند و تلاش کردند تشکر می کنم.

وی گفت: حضور حداقل یکی از آنها در تیم اجرایی ضروری است. دغدغه رشته های تیمی و انفرادی متفاوت است و قطعا حضور نمایندگانی از این طیف از فدراسیون ها در هیات اجرایی لازم است و اشتراکات زیادی بین این فدراسیون ها وجود دارد. نیاز به تیم ها و افراد در قوه مجریه مهم است و فرد نیاز دارد.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره اینکه آیا اعضای هیات اجرایی بله یا خیر نمی گویند آیا می توانند برای کمک به کمیته ملی المپیک از جمله جذب منابع مالی ارتباطاتی داشته باشند؟ گفت: می توانند تاثیرگذار باشند البته بسته به رئیس کمیته ملی المپیک.

و در آن سوال که آیا کیمیت می‌شود می‌شود کار کر؟ گفت: هل آن مشلك با منزلت استحمول و مفاصلان مجاز تسلقة است. அம் அமைத்திர்மிர் க்குடை عدم برگزاری انتخابات و طولانی شدن روند انتخابات تنش را بیشتر می کند و حاشیه های بیشتری به ورزش کشور می دهد. ضمن اینکه سال آینده باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم و با این حساب ادغام و شناسایی تیم کاری کمیته ملی المپیک در نتایج آینده تاثیرگذار خواهد بود.

داوران تاکید کردند: هر چه مدت زمان برگزاری انتخابات بیشتر باشد، فرصت ها بیشتر و فرصت های کمتری برای اضافه شدن به تیم بعدی وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا