ورزشی

داور اشتباه بزرگی مرتکب شد/ گل هوادار مردود بود

نوذر رودنیل افزایش عجیبی در اشتباهات داوری نشان داد اصلی های لیگ برتر افسرده: متأسفانه در حین کار بازی های لیگ اشتباهات داور برتر تاکنون به طرز چشمگیری افزایش یافته است که نمی تواند چیز خوبی باشد.

وی افزود: با ادامه این روند در ادامه فصل می توان با مشکلات بیایید زیاد با آن روبرو شویم و دیگر سنگ روی سنگ نداریم. تا کی می خواهیم بگوییم اشتباهات داوری جزئی از داوری است؟ در مسابقات لیگ اشتباهات زیادی رخ داده و تیم های زیادی در این زمینه متضرر شده اند و باید سریعا برای حل این مشکل فکری کرد.

رودنیل درباره داوری علی صفایی و هم تیمی هایش در این دیدار گفت: بزرگترین و تاثیرگذارترین اشتباه داور مسابقه در دقیقه 53 رخ داد که مهاجم توپ را به سمت دروازه نشانه رفت. پرسپولیس اما داور به دلیل مشکی بودن دستکش مهاجم و پیراهن حامد لک نیز این صحنه را ندید و با توجه به وضعیت این صحنه کمک داور نتوانست در این صحنه به صفایی کمک کند. داور در این صحنه قرار است ضمن اخراج گل به هواداران کارت زرد نشان دهد.

وی ادامه می دهد: 44 دقیقه در صحنه ای که مهدی عبدی روی زمین داور اشتباه کرد. در این صحنه هواداران مهاجم پرسپولیس مشخص شدند، اما در تصویر تلویزیونی مشخص نیست که آیا این خطا در داخل محوطه رخ داده است یا خارج از آن، اما تصمیم داور برای ادامه بازی اشتباه بوده و باید خطا به نفع اعلام می شود. از پرسپولیس

کارشناس داوری در پایان گفت: در جریان بازی باید یکی دو بازیکن دو تیم با کارت زرد جریمه می شدند که داور از دادن کارت خودداری کرد. او در مجموع به دلیل اشتباهات چشمگیر داوران در این دیدار امتیاز خوبی دریافت نکرد اما کمک های او در این بازی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

220

انتهای پیام// 3

دکمه بازگشت به بالا