ورزشی

دبل فرهاد برابر قلعه‌نویی/ استقلال دست سپاهان را از دومین جام فصل هم کوتاه کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ استقلال تهران و سپاهان اصفهان که 9 روز پیش در لیگ برتر رقابت داشتند ، این بار در تنها بازی باقیمانده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ، زیر داوری که وعده داده شده بنیاد فر در ورزشگاه آزادی صورت گرفته است.

مصدومیت شیخ دیاباته ، فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری باعث شد تا بلوزها با یک خط متفاوت از بازی قبلی وارد زمین شوند و تفاوت بین سپاهان و بازی قبلی در این بود که آنها سپر کاپیتان را در امید نوفرکان پوشیدند!

در دقیقه 7 ، نفوذ قائدی در محوطه جریمه سپاهان با شلیک محمد طیبی همراه شد که استقلال معتقد است پنالتی مقصر است و البته این حادثه مشکوک بود.

سه دقیقه بعد ، ارسال میلیچ از جناح راست خط دفاعی سپاهان با پایان علی کریمی اولین گل این بازی خواهد بود که باید با استقبال خوبی روبرو شد و این خطر کنار گذاشته شد.

در این دقایق ، استقلال تقریباً یک مزیت مهم دارد و در دقیقه شانزدهم خطرناک می شود. مهدی قائدی با یک حرکت فنی ، محمد طیبی را در محوطه جریمه سپاهان ترک کرد ، اما آخرین شوت او نادرست بود و او برای اوت با اختلاف اختلاف رفت.

در دقیقه 22 ، سپاهان نیمه اول را به دست آورد ، اما شوت محمد محبی در دست سیدحسین حسینی آرام بود.

این هنوز استقلال بود که توپ و میدان را کنترل می کرد ، اما از حمله او فایده ای نداشت تا اینکه در دقیقه های هدر رفته در نیمه اول ، پاس طولانی استقلال در محوطه جریمه به یک قاعده تبدیل شد. در این مرحله بود که دست مصلح به استقلال در پشت مهاجم اصابت کرد و موحدی فر پنالتی را اعلام کرد. ورا ضربه پنالتی را در اولین گل بازی در دقیقه 45 + 6 ، در جهت مخالف با یک ضربه قدرتمند در پا به زمین تبدیل کرد تا آبی ها بتوانند با دستان کامل از کنار زمین خارج شوند.

بین دو نیمه و به دلیل شدت اعتراض امیر قلعه‌نویی علیه پنالتی استقلال ، داور سرمربی سپاهان را اخراج کرد تا نیمه دوم را از جدول رده بندی دنبال کند!

عکس_2020-08-10_22-08-06

در شروع نیمه دوم ، سپاهان صدرنشینی را انجام داد زیرا نمی خواست در کمتر از 10 روز برای بار دوم برابر استقلال باخت و جام حذفی را نیز در یک بازی لیگ از دست داد.

محاصره سپاهان هر دقیقه شدت گرفت و در دقیقه 57 ، محمدرضا حسینی با یک ضربه آزاد از سمت خطرناک استفاده کرد ، اما حسینی توپ را به یک کرنر تبدیل کرد و ضربه کرنر خودش را کنترل کرد تا اینکه دروازه استقلال بسته باشد.

استقلال در دقیقه 61 و در اوج حمله سپاهان ، در یک ضد حمله تند و تیز جلوی دروازه را گرفت ، و میلیچ از روی علی کریمی یک ضرب گل به ثمر رساند که با یک شماره یک به یک بر صفر احتیاج داشت. 6 استقلال ، برای به ثمر رساندن گل دوم تیمش با شوت زمینی ایمن. و چشم های آبی بسیار تسکین دهنده.

بعد از این گل تب سپاهان فروکش کرد و استقلال کنترل توپ و زمین را در دست گرفت و حتی یک ، دو و نیم شانس هم داشت که سود آنها نبود ، از همه مهمتر در دقیقه 83 که قائدی نتوانست خوب از کنار دروازه عبور کند. ورا از آن استفاده می کند و ضعف ضعیف او به دست نیازمندان می افتد.

در 5 دقیقه اتلاف ، سپاهان بیشتر به سمت استقلال گلزنی کرد ، اما از این حمله فایده ای نداشت تا در 9 روز بار دوم برای استقلال از دست بدهد و جایزه دوم جام را از دست داد.

در این بازی مسعود ریگی ، سیدحسین حسینی ، سیاوش یزدانی (استقلال) ، شایان مصلح ، کایروش استنلی ، محمدرضا حسینی (سپاهان) از داور کارت زرد دریافت کردند.

عکس_2020-08-10_22-12-40

استقلال تهران: سیدحسین حسینی ، روزبه چشمی ، محمد دانشگر ، سیاوش یزدانی ، وریا غفوری (90 + 3- امیرحسین خدامرادی) ، عارف غلامی ، علی کریمی ، مسعود ریگی ، هرویویه ملیچ (73 – میلاد ذکی پور) ، آرش رضاووند (88 – سینا خینا) ) مهدی قائدی (3 + 90- محمد بالبالی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

سپاهان اصفهان: پیام نیازمند ، محمدرضا مهدی زاده ، شایان مصلح (46- محمدرضا حسینی) ، محمد طیبی ، مهدی ترکمن (56- سعید آقایی) ، مهدی کیانی ، امید نوافکن (74- علی قربانی) ، سروش رفیعی (84- رسول نویدکیا) ، رضا میرزایی ، محمد محبی و کیروش استنلی

سرمربی: امیر قلعوانی

دکمه بازگشت به بالا