دبیر خطاب به لالوویچ: چیزی برای خودم نمی‌خواهم

رئیس فدراسیون کشتی جلسه ای دو ساعته با رئیس اتحادیه جهانی کشتی در مورد موضوعات مختلف کشتی برگزار کرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، لالوویچ ابتدا در مورد برنامه ها و کارهای انجام شده توسط اتحادیه جهانی کشتی در چند ماه گذشته و همچنین برنامه های آینده صحبت کرد.

سپس علیرضا دبیر گزارشی از حضور خود در فدراسیون کشتی در 20 ماه گذشته ارائه و با نمایندگان ایران برای کسب کرسی های آسیا و جهان مذاکره کرد.

رئیس فدراسیون کشتی به لالویچ گفت که تلاش می کند تا از توانایی های همه قهرمانان المپیک و جهانی در فدراسیون کشتی استفاده کند: «من در همه پست ها حضور نخواهم داشت و می خواهم هر قهرمان بزرگ کشورمان بخشی از کار باشد. ”به همین منظور ، ما عباس را به عنوان کاندیدای شورای آسیا و پست دبیرکل معرفی کرده ایم.

وی ادامه داد: من چیزی برای خودم نمی خواهم و تمام تلاش من می تواند در جهت ارتقا of ورزش ملی کشورم قدم بردارد و از تازه واردان به عنوان یک فرد و مدیر ماهر برای حضور در شورای کشتی آسیا حمایت کامل خود را اعلام می کنم. “

وزیر امور خارجه همچنین از کاندیداتوری سوریان به عنوان عضوی از اتحادیه جهانی حمایت کرد و اظهار داشت: “سوریان بسیار باانگیزه است و همه اینها در حالی که به عنوان معاون رئیس جمهور فدرال بود ، به کشتی گیران ایرانی در مشاغل اجرایی و مطمئنا به عنوان یک فرد سخت کوش و با نفوذ در طول مسابقات کمک کرد همچنین می تواند برای جامعه جهانی مثمر ثمر باشد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین به لالویچ گفت: همانطور که به شما قول داده ام ، بدهی های معوقه فدرال را پرداخت کردم و تیم ایران نیز در مسابقات اتحادیه جهانی حضوری پر رنگ دارد.

لالویچ همچنین با اشاره به دوران باستان و جایگاه کشتی ایران در جهان ، عملکرد کشتی گیران ایرانی را در زمینه های مختلف ستود و ایران را یکی از بانفوذترین کشورها در کشتی جهان دانست.

در پایان این نشست ، رئیس فدراسیون کشتی از رئیس اتحادیه جهانی کشتی دعوت کرد تا در اردیبهشت ماه سال جاری در محل افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده به عنوان یکی از بزرگترین اردوهای آمادگی ورزشی جهان شرکت کند. با IOC در ایران حضور دارند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل