ورزشی

درخشش مرتضی شریفی در شب پیروزی یاران معروف

به گزارش شفاف، در هفته بیست‌ویکم لیگ والیبال ترکیه، دو تیم فنرباغچه و توکات به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه سه بر صفر به سود فنرباغچه به پایان رسید. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ به سود فنرباغچه تمام شد. سعید معروف، ملی‌پوش والیبال ایران، که برای فنرباغچه بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و توانست دو امتیاز برای تیمش کسب کند.

بورسا و گالاتاسرای دیگر بازی این هفته لیگ والیبال ترکیه بود. این رقابت با پیروزی سه بر یک گالاتاسرای همراه بود. این بازی یک ساعت و ۴۸ دقیقه‌ای با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۱۷ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به سود گالاتاسرای به اتمام رسید.

مرتضی شریفی، ملی‌پوش والیبال ایران، که برای گالاتاسرای بازی می‌کند، در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و با عملکردی عالی ۲۷ امتیاز برای تیمش به دست آورد. با این عملکرد، ملی‌پوش والیبال ایران بهترین بازیکن این دیدار نام گرفت.

در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ والیبال ترکیه، آلتکما و تورشاد به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی سه بر یک آلتکما به اتمام رسید. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ به سود آلتکما تمام شد. بردیا سعادت، بازیکن ایرانی، که برای تورشاد بازی می‌کند در این بازی ۱۶ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

دکمه بازگشت به بالا