ورزشی

درخواست پرسپولیس از AFC و فیفا

                                                                                                                                                                                                            درخواست پرسپولیس از AFC و FIFA

طبق گزارش ها شفاف، طبق قوانینی که در لیگ برتر کشورمان در سال جاری اعمال شده ، تیم های لیگ برتر حق جذب بازیکنان خارجی جدید را ندارند و فقط می توانند از خارجی هایی که سال ها در تیم آنها هستند استفاده کنند و حتی بازیکنان خارجی را از لیگ برتر. یک تیم به تیم دیگر نیز ممنوع است.

اگرچه در نگاه اول این قانون برای فوتبال ملی ما ضرر و زیان آور تلقی می شود اما در واقع برخی از تیم ها از این تصمیم بسیار سود می برند و شاید مهمترین این تیم ها استقلال و پرسپولیس باشد که بدون بودجه دولت و بدون مالک اداره می شوند خصوصی. آنها قادر به پرداخت حقوق مربیان و بازیکنان خارجی خود نیستند و این بدهی مشکلات زیادی را در مجامع حقوقی بین المللی برای آنها ایجاد کرده است.

بدهی ارزی و تیم هایی که درآمد ارزی ندارند!

البته یکی از بزرگترین مشکلات امروز پرسپولیس نداشتن درآمد ارزی است و با توجه به نرخ دلار و یورو در این کشور ، توانایی باشگاه در تبدیل ریال به ارز از توان باشگاه خارج است و هزینه های زیادی را نیز متحمل می شود. علاوه بر قرمزها.

سرخ پوشان که از طریق انتقال بازیکنان به تیم های خارجی توانستند بخشی از بدهی ارزی خود را پرداخت کنند ، در ابتدای فصل نقل و انتقالات به دلیل عدم اشراف در قراردادهای بازیکنان ستاره ای ، نتوانستند از بازیکنانی مانند مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده درآمد کسب کنند. ماجرای انتقال بشار اسد به قطر بسیار بی تجربه است ، بنابراین پولی که ممکن است از این بازیکن به حساب پرسپولیس واریز شده باشد از دست می رود و آنها بشار را که بسیار مهم و در رشد و شکوفایی آن نقش مهمی داشته ، از دست خواهند داد.

پرسپولیس اکنون با آخرین بدهی ارزی خود روبرو شده است و پس از تصمیم گیری ، به زودی باید منتظر تصمیم کالدرون و دستیارانش و همچنین جری بنگستون بمانند و این عاملی بوده است که بار دیگر باشگاه را برای تهیه ارز برای چالش کشیدن پنجره را بسته نیست انتقال.

نامه ای برای پرداخت بدهی به AFC

پرسپولیس با توجه به حضورشان در فینال آسیا و جوایز خوبی که از این طریق دریافت کرده اند امیدوار است با استفاده از این پول که بیش از 2 میلیون دلار ارزش دارد ، برخی از این مشکلات مالی را برطرف کند. اما از این طریق آنها با مشکلاتی نیز روبرو می شوند که مهمترین آنها شرایط تحریم های ظالمانه اعمال شده علیه کشورمان است و این اجازه نمی دهد که پول به راحتی به حساب احزاب ایرانی واریز شود و همین امر مردم را مشغول خود کرده است. قرمز.

در این حالت شنیده می شود که پرسپولیسی ها قصد دارند بخشی از این پول را به همان روشی که در مورد بدهی به برانکو و دستیارانش هزینه کردند ، هزینه کنند و طبق گفته “روشنفکران” باشگاه پرسپولیس ، آنها بلافاصله نامه ای را به AFC ارسال می کنند و از آنها می خواهند بخشی را خرج کنند. این پول برای پرداخت بدهی آنها به بازیکنان و مربیان خارجی ، با توجه به شرایط تحریم و عدم توانایی AFC در انتقال پاداش پرسپولیس به حساب های خود.

البته سرخ ها باید بتوانند AFC را متقاعد کنند که بدهی معادل ریال در حساب خود دارند و از آنجا که شرایط ممنوعیت اجازه انتقال پول به خارجی ها را نمی دهد ، آنها می خواهند با همتایان خارجی خود حساب تسویه کنند.

چه زمانی پول به سرخ ها می رود؟

مشکل دیگری که پرسپولیسی ها دارند این است که پاداش قرمزهای آسیا به حساب آنها در کنفدراسیون فوتبال آسیا واریز می شود ، زیرا آنها تا 3 فوریه برای تکمیل حساب با بودیمیر وقت ندارند و در صورت عدم انجام این کار ، 3 پنجره بسته می شود. یک انتقال وجود دارد و این اصلاً چیز خوبی برای تیمی نیست که در نیم فصل دوم خود را تقویت کند.
بر این اساس ، جستجوی “روشنفکران” نشان می دهد که معمولاً جوایز مسابقات مختلف بین المللی در کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان هر سال در حساب تیم نگهداری می شود و آنها می توانند آن را دریافت کنند و این می تواند خبر خوبی برای پرسپولیس باشد.

با این حساب افراد پرسپولیس قطعاً می توانند به پولی که برای حضور در فینال آسیا تا 3 فوریه به دست می آورند اعتماد کنند و تنها چیزی که باقی می ماند این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت می کند از این حساب طلبکاران خارجی پرسپولیس را پرداخت کند.

قرمزها از بودیمیر تقاضای برش کردند

پرسپولیس علاوه بر ارسال درخواست به AFC برای پرداخت مطالبات خارجی خود ، در حال مذاکره با بودیمیر و وکلای وی نیز است تا از او بخواهد برای فصلی که برای پرسپولیس بازی نکرد تخفیف در نظر بگیرد تا از شرایط بد جلوگیری کند. اقتصاد کشور آنها نباید تحت فشار باشد. البته ، با توجه به اتفاقی که برای بدیمیر در حالی که مدیر قبلی بود افتاده ، بعید به نظر می رسد که او به تیم تخفیف دهد. اما طبق شایعات سرخ پوشان قصد دارند پس از دریافت تأیید AFC برای پرداخت به بازیکن ، به بودمیر پیشنهاد پرداخت نیمی از درخواست او را بدهند که باید این مورد را بازیکنان با موافقت ببینند در غیر این صورت وی تمام پول خود را از پرسپولیس برداشت خواهد کرد. خواستن آن ؟!

سوال پرسپولیس از فیفا

علاوه بر بدهی بودیمیر ، پرسپولیس مجبور شد مطالبات یکی از دستیاران کالدرون و همچنین بنگستون را پرداخت کند و با توجه به مبلغ کمی که دو خارجی از قرمزها خواسته اند ، مدیران باشگاه قصد دارند راهی برای پرداخت پول پیدا کنند. طبق گفته باشگاه پرسپولیس ، آنها قصد دارند از فیفا استعلام بگیرند و بفهمند چه میزان از درآمد خود در فیفا را برای پرداخت بدهی های دستیار برانکو هزینه کرده اند و چه مقدار پول به حساب آنها مانده است. قرمزها امیدوارند مبلغی که در فیفا دارند برای پرداخت بدهی های اینگیو و بنگستون کافی باشد و مجبور نباشند بابت این مبلغ به کنفدراسیون فوتبال آسیا بروند.

دکمه بازگشت به بالا