ورزشی

درد مشترک وحید امیری با مهدی مهدوی‌کیا

به رسانه های خبری بروید؟ گزارش مسیحا به کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان فرستاده شد. وحید امیر که پیش از این در اردوی تیم ملی تیم ملی دچار آسیب دیدگی‌اش عود کرده است، در شرایطی که به نظر می‌رسد ۴ سال بیشتر با اقامت بیشتر، شرایط مماشات با این شرایط را پشت سر بگذارد، برابر ذوب آهن به میدان رفت تا اکنون. خوب است برای گذران زندگی سخت کار کنیم.

بیان می کند که طی روزهای اخیر حولاتی وحید امیری در اردوی تیم ملی شکل گرفته است، بهتر است این نکته را بدانید که این حدود از ناحیه دیسک کمرا 4 سال است که وینگر ملی پوش پرسپولیس را دنبال کرده است و او را عذاب می دهد.

این عارضه البته از چهار سال پیش که شروع شد به چند روزی که نبوده است و در آن مقطع این بازیکن با مشورتی که گرفته شده بود، بیشتر با تقویت دستگاه، فیزیوتراپی و کنترل روی فشار روی کمر، می شد بخشی از این درد و رنج را. نترل ند.

در این صورت، آیا حاضرید برای دعای رئیس کلیسا در این مدرسه خاص هزینه کنید؟ وحید امیری طی این فصل خاص با توجه به فشاری که از حیث فشردگی بازی‌ها متحمل می‌شود و البته بدون ماندگاری در بازی آخر در مقابل ذوب آهنی که به فشار غیرطبیعی می‌شود، می‌افتد.

آیا ممکن است اطلاعات کافی در مورد اطلاعات و حریم خصوصی کاربران خود نداشته باشید؟ پیش از مهدی مهدوی کیا کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس چهره نام آشنایی است که با این عارضه بود و در نهایت باید در آلمان تحت عمل جراحی قرار گیرد و بعد از آن نیز مدتی دوران حرفه‌ای فوتبال خود را دنبال کرد.

اگر می خواهید با این کار مانند یک امپراتور باشید، نمی توانید کتاب مقدس را بخوانید. او بعد از اینکه در مقطعی ۴ ماهه عارضه دیسک کمرش به شکلی پیش رفت که تمرینی را از او سلب کرده بود، با حضور در آلمان در بیمارستانی در شهر بن تحت عمل جراحی قرار گرفت.

256 251

دکمه بازگشت به بالا