اقتصادی

درمانگاه شهدای گمنام بندر ماهشهر در اربعین حسینی سنگ تمام گذاشت

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛علیرضا احمدپور مسؤل گروه جهادی پزشکی بندرماهشهر در این باره گفت: درمانگاه شهداء بندر ماهشهر با سابقه ای بیش از ۱۰سال تحت مدیریت فرمانداری شهرستان در موقعیت قمربنی‌هاشم مستقر و نسبت به ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدلله الحسین‌(ع) در مرز شلمچه می پردازد، اربعین ۱۴۰۱ بنیانگذار اربعین امسال برای درمانگاه شهدای ماهشهر محسوب می شود چرا که کار کلاسیک،استاندارد وحرفه ای با یک مکان استاندارد از دوسال پیش رقم زده شد.

وی افزود: امسال بعد از تصمیم ستاد اربعین شهرستان بندرماهشهر و به دستور فریدون بندری فرماندار محترم شهرستان، گروه پزشکی شهدای گمنام فعالیت هماهنگی خود را از خردادماه شروع کرد واز تاریخ ۱۵ مرداد کار خدمت رسانی شروع گردید ،به طور حتم درمانگاه شهدای بندرماهشهر اولین مرکز درمانی است که درایام اربعین شروع به فعالیت میکند وتا پایان ایام اربعین هم مشغول به خدمت رسانی بود.

وی ادامه داد: این درمانگاه از سال۱۳۹۳ تاکنون تحت نظارت و با مجوز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اداره میگردد.

احمدپورخاطر نشان کرد: گروه جهادی پزشکی شهداء گمنام در این درمانگاه با مشارکت منطقه سوم دریایی ندسا، هیات رزمندگان ماهشهر ،بسیج جامعه پزشکی بندرامام‌خمینی‌(ره) ،بیمارستان نفت ،مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور، مدیریت پتروشیمی بندرامام (ره) وقرارگاه امام علی (ع) بندرامام به زائران آن حضرت بصورت شبانه روزی خدمت رسانی کرد.

وی افزود: درمانگاه شهدای بندر ماهشهر با کمک کادر درمان خود امسال آماری خیره‌کننده داشت و توانست بیشتر از ۷۰۰۰ خدمت به بیش از ۶۵۰۰ نفر زائر و خادم را ثبت کند.

وی در پایان گفت؛ گروه پزشکی شهدای گمنام در طول سال طبق تقویم ترسیمی طرح های سلامت برای مردم بی بضاعت اجرا میکند اما خدمات در درمانگاه شهدای بندر ماهشهر در مرز شلمچه را به مثال گل سرسبد فعالیتهای خود می شمارد.

دکمه بازگشت به بالا