ورزشی

دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال در جام جهانی چه کسانی هستند؟

به گزارش شفاف ، با تصمیم امسال فیفا ، به دلیل شیوع بیماری کرونا ، تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال به جای 14 بازیکن ، 16 بازیکن معرفی می کنند.

بر این اساس ، تیم ملی فوتسال به جای 2 دروازه بان با 3 دروازه بان در جام جهانی شرکت می کند.

علیرضا صمیمی ، سپهر محمدی ، مسعود محمدی و سینا پرکاس چهار دروازه بانی هستند که نام آنها در لیست 23 بازیکن به فیفا معرفی شده است و یکی از این دروازه بانان حذف خواهد شد.

در اردویی متفاوت ، یکی از این دروازه بان ها حذف شد و حالا سپهر محمدی برای دو بازی دوستانه با بلاروس از لیست تیم ملی حذف شده است ، تا آنجا که گمانه زنی هایی مبنی بر شکست او در جام جهانی افزایش یافته است. اما در آخرین بازی مسموم شد لیگ قبل از بسته شدن بسته شد و غیبت گیتی پسند در دیدار با فرش آرا یکی از عواملی بود که باعث شد این بازیکن بازی مقابل بلاروس را از دست بدهد.

محمدی یکی از قدیمی ترین و مورد اعتمادترین دروازه بانان فوتسال است و به نظر می رسد با وجود شایعاتی مبنی بر مخالفت مربی دروازه بانان تیم ملی با او ، او و علیرضا صمیمی دو مسافر لیتوانیایی هستند و ناظم الشریعه قصد دارد سینا را ترک کند. پرکاس و مسعود محمدی دروازه بانان دیگری را به جام جهانی خواهند آورد.

سرمربی تیم ملی نیز از عملکرد صمیمی و محمدی پس از مسابقات در تایلند ابراز رضایت کرده است و حالا هنوز از چهارمین دروازه بان این چهار دروازه بان که مسافر لیتوانیایی خواهند بود ، مشخص نیست.

دکمه بازگشت به بالا